    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Roczne RMUA
    Date: Wed, 13 Feb 2013 09:09:22 +0100

    Cześć,

    czemu na grupie nic nie było o rocznych RMUA? Właśnie dzwoniła do mnie
    jedna księgowa, że Polska to piękny kraj. ZUS wprowadził obowiązek
    robienia rocznego RMUA, ale nie ma i nie będzie (tak mówią) aktualizacji
    do Programu Płatnika. Żeby więc wystawić roczne RMUA (do końca lutego)
    należy kupić za ponad 500zł program firmy trzeciej, który grzebie na
    bazie Płatnika (na ile skutecznie, kto to wie, bo sam Program Płatnika
    miałby ułatwione zadanie) i generuje roczny RMUA. Co ciekawe, nie
    wiadomo czy za rok coś się nie zmieni i jak firma trzecia wyceni
    ewentualną aktualizację.

    temat przemknął bez dyskusji?

    Swoją szosą, szkoda, że nie wiedziałem, może bym napisał taki program za
    250zł od licencji (w skali całej Polski to nieźle).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek