  • 1. Data: 2006-04-19 19:08:50
    Temat: Rewizja ?
    Od: "Marc" <d...@i...pl>

    U mnie w miescie panuje juz teraz psychoza strachu przed "men in blue" a
    konkretnie Polucjanci, ktorzy rzekomo bez nakazu wchodza sobie do mieszkania
    i sprawdzaja komputer. Nikt ich nie widziała ale kazdy mowi ze chodza.
    Identycznie jak z czarna Wołga w latach 70-tych. hehehe

    Mam pytanie: kiedy Policja moze wejsc na posesje bez nakazu. Jesli ida
    sprawdzac nielegalny soft to traktuje to jako rewizja mieszkania, wiec musi
    byc nakaz prokuratora.?
    Załozmy ze przychodzi Policja z nakazem ale nie ma nikogo w domu w tym
    momencie.. To co robia? Wywazaja drzwi?
    A co jesli ktos jest w domu ale mowi zeby przyszli za godzine bo teraz musi
    w pilnej sprawie pojechac do ...np. szpitala?

  • 2. Data: 2006-04-19 21:05:14
    Temat: Re: Rewizja ?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Było wielokrotnie pl.soc.prawo, proponuję hasło "policja" w www.google.pl

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2006-04-20 08:42:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Marc napisał(a):
> [...]
    > A co jesli ktos jest w domu ale mowi zeby przyszli za godzine bo teraz
    > musi w pilnej sprawie pojechac do ...np. szpitala?

    przy czynnosci niecierpiacej zwloki moga wejsc bez nakazu, sprawdzenoie
    oprogramwoania NIGDY nie bedzie taka czynnoscia chyba ze informacje o
    przeszukaniu wyplynely od policji (przypadkiem) ale nie sadze by sie tym
    chwalono.
    Moim zdaniem w wiekszosci takich przypadkow przeszukanie na legitke jest
    najzwyczajneij w swiecie bezprawne.

    P.

  • 4. Data: 2006-04-20 08:42:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > Było wielokrotnie pl.soc.prawo, proponuję hasło "policja" w www.google.pl

    lepiej "przeszukanie"

    P.