  • 1. Data: 2006-04-19 18:30:09
    Temat: Przedawnienie roszczeń ZUS-u
    Od: "Nieszczęśliwy Klient ZUS-u...." <o...@g...pl>

    Witam.

    Mam pytanie jak w temacie maila.
    Czy roszczenia ZUS-u wobec prywatnego przedsiębiorcy z tytułu niezapłaconych
    składek emerytalno-rentowych itd.,
    a) mogą ulec przedawnieniu
    b) jeśli tak to po jakim czasie
    c) czy ZUS jest jest na przykład władny całkowicie je umorzyć ( te mocno
    przedawnione).
    pzdr
    Gość

  • 2. Data: 2006-04-19 18:55:27
    Temat: Re: Przedawnienie roszczeń ZUS-u
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Nieszczęśliwy Klient ZUS-u...." <o...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:e25vjh$n1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > a) mogą ulec przedawnieniu
    > b) jeśli tak to po jakim czasie
    > c) czy ZUS jest jest na przykład władny całkowicie je umorzyć ( te mocno

    http://www.gazeta.pl/usenet/
    Po 10 latach. Ale o umorzeniu raczej nie ma mowy, jedynie może wchodzić w
    grę układ ratalny.

  • 3. Data: 2006-04-19 23:31:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nieszczęśliwy Klient ZUS-u.... wrote:

    > c) czy ZUS jest jest na przykład władny całkowicie je umorzyć ( te mocno
    > przedawnione).

    Jak przedawnione, to po chcesz jeszcze umorzenie? ;-)

  • 4. Data: 2006-04-20 05:59:34
    Od: "Nieszczęśliwy Klient ZUS-u...." <o...@g...pl>

    Fakt , głupio napisane.
    > Jak przedawnione, to po chcesz jeszcze umorzenie? ;-)

    Ale przez "przedawnione a nie umorzone" nie wiedzieć czemu, miałem te
    roszczenia powyżej 5 lat. Sam nie wiem skąd mi ten okres wpadł do głowy ?
    pzdr