  • 41. Data: 2022-07-21 10:03:58
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > M.in. dlatego nie nalezy przypiedalać się do córki, żeby nie zrównywać
    > się z poziomem Kurskiego.

    Kto mieczem wojuje...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 42. Data: 2022-07-21 10:43:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Jul 2022 00:14:48 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    corka-poslanki-pis

    > No ale istotne jest, czy mamusia robi dla tej córki wyjątek, bo jesli
    > nie to w zasadzie o co chodzi?

    Czytałeś podlinkowany tekst?

    "Kasia jest dorosła, ma już 34 lata, nie jest politykiem. Dzieci polityków
    nie mają łatwo, więc nie chcę, żeby przez pryzmat moich wyborów moje dzieci
    były oceniane. Dzieci są dla mnie najważniejsze. Moi rodzice tak mnie
    wychowali, że mogłam dokonywać swoich wyborów i ja też staram się im na to
    pozwalać.

    Beata Mateusiak-Pielucha
    Posłanka PiS"

    Z drugiej strony Kasia używa sobie na Bali, więc trudno zaproponować jej
    deportację, tak jak tym wszystkim wykolejeńcom, którzy - jak powiada pani
    posełka - nie uznają "ważnych dla Polaków wartości".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 43. Data: 2022-07-21 13:35:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jul 2022 08:28:53 +0200, Liwiusz wrote:
    > Mam Huawei P30 lite i nagrywa rozmowy w standardowym systemie jak
    > "skurwesyn" ;)
    [...]
    > To bez sensu. Zapominasz o włączeniu, i w ogóle. W moim też jest lekkie
    > opóźnienie nagrywania, ale w praktyce jest to coś około sekundy - co
    > najwyżej nie nagra się "halo", jak się szybko powie.
    >
    > A jest to przydatna funkcja. Raz mi się nagrały piękne groźby karalne,
    > co potem mogłem wykorzystać do nacisku na tę osobę.

    Szantaż? Przeciez to karalne :-)

    A co bedzie, jak ta osoba doniesie na ciebie, ze wysluchales grozb
    karalnych, a organow nie poinformowales? :-)

    J.

  • 44. Data: 2022-07-21 13:38:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jul 2022 10:38:10 +0200, Liwiusz wrote:

    > Przede wszystkim zdziwiłem, że ktoś tak mentalnie w latach '90 żyje i
    > straszy jakimiś ruskimi. I to zięć prezydenta jednego ze średnich miast...

    A z ktorej strony? moze w jego miescie to nie sa jakies puste grozby
    :-)

    Ewentualnie ... ty nie slyszysz, nie boisz sie, a Ruskie zyja wsrod
    nas. I zlecenie chetnie przyjmą :-)
    Tego z KNF ktos pobil ... o, podobno nawet wiadomo kto, a sprawa
    ciagle w toku

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-sprawcy-bruta
    lnego-pobicia-bylego-wiceszefa-knf-nadal-bez-wy,nId,
    4605460

  • 45. Data: 2022-07-21 13:42:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jul 2022 05:31:54 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Cóż, córka posłanki pis żyje sobie na Bali - żyje to mało powiedziane, żyje sobue
    seksualnie z facetami z całego świata - a posłanka jej do łóżka nie zagląda, za to
    zagląda wszystkim innym (no, są jeszcze pewne uprzywilejowane grupy).

    > Ale jak się nie przestraszyłeś to to nie były groźby karalne.

    No nie wiem. Niby taka wykladnia, ale zamiar jest zamiar - tez karalny
    :-)

    J.

  • 46. Data: 2022-07-21 13:46:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Stare, a drogie :-(
    https://allegrolokalnie.pl/oferty/telefony-i-akcesor
    ia/smartfony-i-telefony-komorkowe-165/q/Huawei%20P30
    %20lite/nowe?sort=price-asc
    Często mi tel. na podłodze ląduje :-(.

    -----

  • 47. Data: 2022-07-21 13:50:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Jul 2022 03:05:43 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Ale interesujące, że hejt się skupia na córce, a nie na posłance.

    A kto hejtuje?

    Bo w swiatopogladzie PiS, to chyba corka zle robi.

    A tak swoja droga - w Indonezji islam dominuje, a on ma na te sprawy
    poglady jeszcze skrajniejsze niz KK.
    Ale Bali to wyjatek, i tam hinduizm dominuje ... ale muzułmanie walczą

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zamach_na_Bali_(2002)

    Ciekawe o co poszlo ...

    J.

  • 48. Data: 2022-07-21 13:57:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Jul 2022 11:37:08 +0200, Liwiusz wrote:

    corka-poslanki-pis

    > Dziecko pijak skutkuje zakazem propagowania trzeźwości?

    Czasem wrecz odwrotnie - dziecko narkoman skutkuje propagowaniem
    zakazu narkotykow przez rodzicow. Wodka dziala wolniej :-)

    Ale ale
    -jesli miala tradycyjną rodzine i wiare, to jakos kiepsko jej wyszlo,
    -a jaka przyszlosc Polski z tego wynika ?

    -akurat muzułmanie w kwestii swobody seksualnej wyznaja "tradycyjne
    dla Polakow wartosci". A moze przynajmniej dla starszego pokolenia z
    PiS, bo mlodsze to jak widac - nie chce, zeby im ktos do łóżka
    zaglądał.
    I jakis procent mlodych wspolżyje ze sobą przed ślubem ... 99.99?

    J.

  • 49. Data: 2022-07-21 13:58:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-07-21 o 13:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > Stare, a drogie :-(
    > https://allegrolokalnie.pl/oferty/telefony-i-akcesor
    ia/smartfony-i-telefony-komorkowe-165/q/Huawei%20P30
    %20lite/nowe?sort=price-asc

    > Często mi tel. na podłodze ląduje :-(.

    Kupiłem za 1300zł z groszami nowy. Do tej pory działa dobrze bez
    reinstalacji systemu.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2022-07-21 14:01:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2022 10:43:01 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > deportację, tak jak tym wszystkim wykolejeńcom, którzy - jak powiada pani
    > posełka - nie uznają "ważnych dla Polaków wartości".

    A jak ją indonezyjskie władze deportują, za nie przestrzeganie
    "waznych wartosci" ? :-)

    J.