    Date: Thu, 21 Jul 2022 08:27:24 +0200
    Subject: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62d8e945$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-07-21 o 07:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli ściągałeś i instalowałeś jakąś łatkę?
    >
    > Cel identyczny + biurwiarstwo + coraz gorsza pamięć ;-).

    Tak, ściągałem łatkę. Co do pamięci, to raczej sprawa nieistotna, pewnie
    wpływ żaden. To nie była jakaś aplikacja, tylko coś na kształt pliku
    konfiguracyjnego.

    Strzelałbym, że teraz ta łatka jest już w aktualnej wersji telefonu od
    nowości, bo wówczas, kiedy ściągałem, to blokada googla była nowością,
    więc mogło to nie być jeszcze zaaplikowane w standardowej wersji systemu.

    A jeśli chodzi o nowe modele Huaweia, bez googla, to też by trzeba było
    zobaczyć, jak u nich jest z nagrywaniem - nie mają, ale może mają jakąś
    huaweiowską blokadę?

    Tak czy siak, możliwość nagrywania rozmów to dla mnie najważniejsza
    cecha telefonu, po spełnieniu której dopiero będę patrzył na kolejne
    parametry (jakość aparatu, pamięć RAM, pamięć wewnętrzna).

    --
    Liwiusz