  • 11. Data: 2011-05-05 06:47:34
    Temat: Re: Reportaże i zakryte tablice na samochodach
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    W tym co piszecie jedno mi nie pasuje.
    Jest sobie reportarz. W tle sa np zaparkowane samochody przy chodniku,
    czy jadące i im zakrywane sa tablice rejestracyjne. Ale jak ludzie idą
    to juz im twarzy sie nie zakrywa.

    Bo jeśli boja się tego o czym piszecie to ludzi (twarzy) tez to
    powinno dotyczyć

  • 12. Data: 2011-05-05 06:54:33
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-05 08:47, slawek7 pisze:
> [...]
    > to juz im twarzy sie nie zakrywa.
    >
    > Bo jeśli boja się tego o czym piszecie to ludzi (twarzy) tez to

    W tym systemie - powinno.
    Wyobraź sobie, że ktoś rozpoznaje swoją żonę na takim reportazu
    (reporta-Ż-u, kurna! A "stokrotka" to debil!) pod domem faceta, o romans
    z którym ją podejrzewał. Rozwód gotowy, po czym pozew do autora reportażu.

    W porządnym kraju takiego pazernego papugę spuszczono by na drzewo.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 13. Data: 2011-05-06 09:25:38
    Temat: Porządny kraj
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > W porządnym kraju takiego pazernego papugę spuszczono by na drzewo.

    Gdzie jest taki porządny kraj?

  • 14. Data: 2011-05-06 09:36:29
    Temat: Re: Porządny kraj
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 06-05-2011 11:25, Piotr [trzykoty] pisze:

    > Gdzie jest taki porządny kraj?

    Tuż obok "normalnego".

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl