  • 101. Data: 2013-12-22 21:12:24
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.12.2013 20:30, boukun pisze:

    > Ochotę to może i ktoś ma, ale warunków reżim do godziwej pracy nie
    > zapewnił zniewolonemu narodowi...

    Jak zwykle bredzisz.

  • 102. Data: 2013-12-22 21:35:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-22 20:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Zupełnie uczciwy. Dlaczego z moich podatków ma być płacona renta
    > obibokom i pasożytom, co nawet połowy z ostatnich 10 lat nie mieli
    > ochoty przepracować?

    A dlaczego po przepracowaniu 25 lat nie można dostać renty jak się
    podupadło na zdrowiu. Nie emerytury. Renty inwalidzkiej.

    Swoją drogą ten nieszczęsny przebrzydły Miler ci mi tak krwi napsuł
    dzisiaj powiedział coś mądrego.
    Skoro i tak ogromna większość Polaków jest ubezpieczona (przypominam że
    dziecko do 18 roku życia z mocy ustawy) to koszt budowania systemu
    sprawdzania ubezpieczenia jest większy niż wyłożenie kasy na to
    ubezpieczenie.
    Wiem że to nie mieści się w liberalnych głowach ale tylko to podejście
    się sprawdza.

  • 103. Data: 2013-12-22 21:49:23
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Bo jesteś pasożytem i uczciwa praca cię mierzi.

    Pasożyci, to u władzy i te słowa pasują do nich jak ulał... Frajerów to sobie
    możesz szukać...

    boukun

  • 104. Data: 2013-12-23 10:25:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-22 17:06, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > I wszystko spoko, z tym że nie są ograniczone jeziora. Co rusz są
    > odkrywane i dodawane nowe jeziora, w których dopiero nasycenie może
    > nastąpić.

    Niestety ale jedne się tworzą a inne są ograniczane bądź likwidowane.
    Kiedyś na każdej wsi miałeś kowala, szewca, krawca, pastuch, w miastach
    też byli trzej pierwsi. A dzisiaj ?

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2013-12-23 10:55:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-12-23, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Niestety ale jedne się tworzą a inne są ograniczane bądź likwidowane.
    > Kiedyś na każdej wsi miałeś kowala, szewca, krawca, pastuch, w miastach
    > też byli trzej pierwsi. A dzisiaj ?

    A dzisiaj masz huty, zakłady odzieżowe itd. które realizują podobne potrzeby
    na większą skalę, a zatrudniają więcej osób od organizacji, poprzez produkcję,
    po dystrybucję.

    Masz też całe gałęzie zawodów które nie istniały (telekomunikacja, informatyka,
    związane z tym nauki itd), czy wreszcie rozwijające się gałęzie usług dla świata
    wirtualnego.

    Zobacz jak wyglądał rynek aplikacji mobilnych przed 2006/2007 rokiem, jak wygląda
    teraz, czy wreszcie rozwijające się gałęzie usług dla świata
    wirtualnego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 106. Data: 2013-12-23 10:58:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.12.2013 10:55, Wojciech Bancer pisze:

> [...]
    >
    > Zobacz jak wyglądał rynek aplikacji mobilnych przed 2006/2007 rokiem, jak wygląda
    > teraz, czy wreszcie rozwijające się gałęzie usług dla świata

    Są także braki w zwykłej pracy fizycznej.

    Tylko wymaga to niestety pewne elastyczności. I porzucenia tego chorego
    przesądu, że jakiś rodzaj pracy to "ujma na honorze". Ludzie wolą za
    gówniane pieniądze siedzieć za biurkiem lub naciągać pomoc socjalną
    zamiast zakazać rękawy i chwycić za łopatę, kielnię czy mopa.

  • 107. Data: 2013-12-23 11:05:03
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-12-22 19:04, Andrzej Lawa pisze:

    > No to bierz się do roboty i nie pieprz, że nie ma pracy.
    >
    > Sąsiad pół roku szukał wolnej ekipy tynkarzy...

    skoro go nie stac...
    mnie tez nie stac na nowego iphona wiec musze czekac az porzadnie na
    rynku wtornym stanieje. Bedzie lekko porysowany i z wymeczona bateria.
    Mamy wolny rynek, skoro Twoj sasiad nie moze znalezc ekipy to nie
    dlatego ze lenie nie chca pracowac (takie teksty to sa codziennoscia na
    Bialorusi) tylko dlatego ze jest golodupcem.

    --
    @foe_pl

  • 108. Data: 2013-12-23 12:46:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-23 10:55, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > A dzisiaj masz huty, zakłady odzieżowe itd. które realizują podobne potrzeby
    > na większą skalę, a zatrudniają więcej osób od organizacji, poprzez produkcję,
    > po dystrybucję.

    Jesteś w błędzie. Huta naprodukuje więcej podków na głowę pracownika
    niż kowal, co gorsze te podkowy praktycznie nie są potrzebne i dlatego
    dziś kowal to rzadkość. Podobnie jest z zakładami odzieżowymi czy
    obuwniczymi, więcej produktu wytworzą na głowę pracownika niż krawiec
    czy szewc pracujący w domu czy rodzinnym warsztaciku.

    > Masz też całe gałęzie zawodów które nie istniały (telekomunikacja, informatyka,
    > związane z tym nauki itd), czy wreszcie rozwijające się gałęzie usług dla świata
    > wirtualnego.

    Mam, ale jak pisałem wcześniej wiele zawodów padło a jeszcze więcej
    zatrudnia mały procent tego co sto lat temu.

    > Zobacz jak wyglądał rynek aplikacji mobilnych przed 2006/2007 rokiem, jak wygląda
    > teraz, czy wreszcie rozwijające się gałęzie usług dla świata
    > wirtualnego.

    Rynek aplikacji mobilnych to słaby przykład, aplikacje takie zaliczam
    do dóbr luksusowych nie koniecznych do życia. Kupują je tylko ci
    których na to stać. Zobacz jak zmieniał się przez ostatnie dwieście
    lat rynek żywności, ubrań, butów czy narzędzi, ile zatrudniał kiedyś
    ludzi a ile dzisiaj.
    Ja wiem że jest tendencja do tłumaczenia idiotom przez cwaniaków
    że osoby tracące pracę w produkcji znajdą ją w usługach. Problem
    polega na padaniu większości usług w przypadku kryzysu czy nawet
    małych zawirowań. Żywność, ubranie, buty i mieszkanie muszę mieć,
    telewizji kablowej, wyjazdu na wakacje czy spotkań z przyjaciółmi
    w lokalu czy abonamentu na internet w komórce nie koniecznie.

    Pozdrawiam

  • 109. Data: 2013-12-23 13:39:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-12-23, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Jesteś w błędzie. Huta naprodukuje więcej podków na głowę pracownika
    > niż kowal, co gorsze te podkowy praktycznie nie są potrzebne i dlatego
    > dziś kowal to rzadkość.

    Huta przede wszystkim wyprodukuje rzeczy których kowal nie jest w stanie.

    > Podobnie jest z zakładami odzieżowymi czy obuwniczymi, więcej produktu
    > wytworzą na głowę pracownika niż krawiec czy szewc pracujący w domu czy
    > rodzinnym warsztaciku.

    I co w tym złego?

    > Mam, ale jak pisałem wcześniej wiele zawodów padło a jeszcze więcej
    > zatrudnia mały procent tego co sto lat temu.

    Znaczy sugerujesz, że 100 lat temu więcej osób mogło się czymś zająć,
    niż dzisiaj? Dość odważne.

    > Rynek aplikacji mobilnych to słaby przykład, aplikacje takie zaliczam
    > do dóbr luksusowych nie koniecznych do życia.

    I co zo tego? Ten wątek w ogóle nie był poruszany. I nie ma nic do rzeczy.

    > Kupują je tylko ci których na to stać.

    Stać na to przede wszystkim firmy które zatrudniają programistów,
    grafików, managerów itd.

> [...]
    > Ja wiem że jest tendencja do tłumaczenia idiotom przez cwaniaków
    > że osoby tracące pracę w produkcji znajdą ją w usługach.

    Dlaczego idiotom przez cwaniaków?
    I co to ma do rzeczy? Zajmowanie się wytwarzaniem dóbr luksusowymi to nie
    jest zajęcie? I nie da się z tego żyć? Rly?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 110. Data: 2013-12-23 14:42:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.12.2013 11:05, the_foe pisze:

> [...]
    > dlatego ze lenie nie chca pracowac (takie teksty to sa codziennoscia na
    > Bialorusi) tylko dlatego ze jest golodupcem.

    Bredzisz, matole.

    Znajduje niby ekipę. Umawia się na termin i cenę. Materiały kupione.
    Zbliża się termin rozpoczęcia prac... i gucio, ekipa zajęta, albo coś
    wypadło albo coś innego. I tak w kółko.