  • 1. Data: 2010-09-06 10:29:16
    Temat: Reklamacja zakupow po odejsciu od kasy
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Zawsze staram sie przejzec paragon tuz po odejsciu od kasy.
    Niestety - zakupy, ktore wczoraj zrobilem w Realu
    zweryfikowalem dopiero w domu ...i sie zdziwilem.
    Kila pozycji mam nabite wiecej razy niz trzeba -
    - czy mam jakies szanse na "reklamacje blednego paragonu"?

  • 2. Data: 2010-09-06 11:40:32
    Temat: Re: Reklamacja zakupow po odejsciu od kasy
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 6 Wrz, 12:29, "Q" <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > Kila pozycji mam nabite wiecej razy niz trzeba -
    > - czy mam jakies szanse na "reklamacje blednego paragonu"?

    Jak zamierzasz udowodnic w sklepie ze prawda lezy po Twojej stronie?

  • 3. Data: 2010-09-06 11:45:04
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Jak zamierzasz udowodnic w sklepie ze prawda lezy po Twojej stronie?

    Monitoring ? :)

    Fantom

  • 4. Data: 2010-09-06 11:50:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-06 13:45, Fantom pisze:

    > Monitoring ? :)

    Nosisz ze sobą monitoring?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-09-06 14:03:36
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-06 13:50, Liwiusz pisze:

    > Nosisz ze sobą monitoring?

    Działa, doświadczyłem.
    "makro" Katowice.
    Oczywiście monitoring ochrony marketu. Problem był typu: kupowałem 1
    szt, a policzono mi za zgrzewkę. Była to 1szt z rozkompletowanej
    zgrzewki, ze specjalnego stojaka.
    Załatwienie reklamacji trwało 20min.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-09-06 18:48:16
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > a policzono mi za zgrzewkę. Była to 1szt z rozkompletowanej zgrzewki, ze

    po ilu dniach (od dnia zakupu) reklamowales?

  • 7. Data: 2010-09-06 19:34:31
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-06 20:48, Q pisze:

    > po ilu dniach (od dnia zakupu) reklamowales?

    Chyba następnego dnia, a niewykluczone, że tego samego.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-09-07 06:30:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2010 13:40, badzio pisze:

    > Jak zamierzasz udowodnic w sklepie ze prawda lezy po Twojej stronie?

    Teoretycznie jest to możliwe, o ile w sklepie nie będzie tajemniczej
    awarii albo konserwacji monitoringu - nad kasami z reguły są kamery
    obejmujące m.in. widok na koszyk z góry.

  • 9. Data: 2010-09-07 10:49:12
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 7 Wrz, 08:30, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Teoretycznie jest to możliwe, o ile w sklepie nie będzie tajemniczej
    > awarii albo konserwacji monitoringu - nad kasami z reguły są kamery
    > obejmujące m.in. widok na koszyk z góry.

    Czy 'sklep' ma obowiazek udostepnic nagranie z monitoringu? Zawsze
    moga tez powiedziec 'sorry, tego dnia mielismy awarie i ta kamera nie
    dzialala' albo 'usunelismy nagranie'

  • 10. Data: 2010-09-07 10:53:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-07 12:49, badzio pisze:

    > Czy 'sklep' ma obowiazek udostepnic nagranie z monitoringu? Zawsze
    > moga tez powiedziec 'sorry, tego dnia mielismy awarie i ta kamera nie
    > dzialala' albo 'usunelismy nagranie'

    Albo po prostu powiedzieć, że ciężar dowodu spoczywa na... itp. itd.

    --
    Liwiusz