  • 1. Data: 2010-09-06 11:10:58
    Temat: Na co musze uwazac u notariusza (odrebna wlasnosc) ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Na dniach bede podpisywal umowe notarialna ze spoldzielnia na przeniesienie
    prawal wlasnosciowego na odrebna wlasnosc.
    No i po przegladnieciu tego typu stronki :
    http://uwlaszczenie.pl/html/SM/umowynotarialne.html to mam troche stresa.
    Mam kilka pytanek :
    1) czy SM musi mi udostepnic taka umowe jeszcze wczesniej na moja
    prosbe/rzadanie ? Czy zoabcze ja pierwszy raz u notariusza i nie ma innego
    wyjscia ?
    2) Czy jezeli u notariusza cos mi sie w tej umowie nie spodoba to moge po
    prostu to stwierdzic i wyjsc ? Jakies oplaty poniose ?
    3) Czy prawda jest to co tam jest napsiane ogolnie ? Ze powinienem wywalic z
    takiej umowy wszytskie zapisy ktore nie dotycza wprost przeniesienia prawa
    wlasnosci ?
    4) Tak naprawde kazda osoba moze miec z ta sama SM podpisana umowe o innej
    tresci ? Czy tez zostala ona ustalona raz np jakas uchwala itp ?

    Fantom

  • 2. Data: 2010-09-06 15:51:44
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > 4) Tak naprawde kazda osoba moze miec z ta sama SM podpisana umowe o innej
    > tresci ? Czy tez zostala ona ustalona raz np jakas uchwala itp ?

    Na dwa pierwsze pytania odpowiedz juz mam - udalo mi sie dostac umowe u
    notariusza.

    Fantom

  • 3. Data: 2010-09-08 15:59:51
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Na dwa pierwsze pytania odpowiedz juz mam - udalo mi sie dostac umowe u
    > notariusza.

    No i na te dwa juz tez znam odpowiedz :
    3) wywalilem praktycznie wszytsko co nie dotyczy przeniesienia wlasnosci.
    4) Kazdy moze miec inna

    Fantom