  • 1. Data: 2010-09-06 05:44:14
    Temat: pobieraczek.pl straszy?
    Od: rpc5jhg <g...@y...co.uk>

    Witam,
    Kiedys z ciekawosci probowalem zalozyc tam konto zeby zobaczyc jak to
    dziala. Bylo napisa ze kilka dni jest za darmo. Wypelnilem formularz na
    stronie, wszystko niby ladnie wyglada ale zalogowac sie nie da... Widac
    tandeta straszna, nici z darmowego testowania. Teraz przyslano mi emaila
    ze mam zaplacic 94.80 w ciagu 5 dni, nie za uzywanie a za zaakceptowanie
    regulaminu. Takie cos w ogole jest legalne? Dlaczego mam placic za cos
    czego nawet nie zobaczylem?

    Pozdrawiam,
    rpc5jhg

  • 2. Data: 2010-09-06 06:15:27
    Temat: Re: pobieraczek.pl straszy?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    rpc5jhg napisa?(a):

    > Takie cos w ogole jest legalne? Dlaczego mam placic za cos
    > czego nawet nie zobaczylem?

    Ta sprawa ma już taaaaakaaaaaaaą brodeeeeeeeeeę.... ;P

    Zapytaj googla ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-09-06 06:24:24
    Od: rpc5jhg <g...@y...co.uk>

    januszek wrote:
    > rpc5jhg napisa?(a):

    > Ta sprawa ma już taaaaakaaaaaaaą brodeeeeeeeeeę.... ;P
    >
    > Zapytaj googla ;)

    Wlasnie sprawdzilem, wszyscy pisza zeby nic z tym nie robic. Mi chodzi o
    to wpisywanie do rejestru dlugow. IP ktore tam maja nie jest
    zarejestrowany na mnie a nie chce zeby ktos mial klopoty.

  • 4. Data: 2010-09-06 06:31:43
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    A ja założyłem sobie tam konto z ciekawości po przeczytaniu wpisu na
    blogu Olgierda ;) Ich korespondencję traktuję jako humorestkę. Co z tym
    zrobić? - NIC.

  • 5. Data: 2010-09-06 06:36:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    rpc5jhg napisa?(a):

    > Wlasnie sprawdzilem, wszyscy pisza zeby nic z tym nie robic. Mi chodzi o
    > to wpisywanie do rejestru dlugow. IP ktore tam maja nie jest
    > zarejestrowany na mnie a nie chce zeby ktos mial klopoty.

    W tej chwili działa to tak, że zawierasz umowe, zgodnie z którą możesz
    po 10 dniach pisemnie z niej zrezygnować ;P jeśli tego nie zrobisz to
    powinieneś zapłacić ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 6. Data: 2010-09-06 07:38:00
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    Wiesz - jak kupisz sobie abonament np. telefoniczny, to nie nasz
    obowiązku korzystania. Jak nie dzwonisz to i tak płacisz.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

  • 7. Data: 2010-09-06 08:09:06
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09/06/2010 08:15 AM), januszek wrote:
    > rpc5jhg napisa?(a):

    > Ta sprawa ma już taaaaakaaaaaaaą brodeeeeeeeeeę.... ;P
    >
    > Zapytaj googla ;)

    To pobieraczek *nadal* straszy? Nikt go jeszcze nie spacyfikował?

    p. m.

  • 8. Data: 2010-09-06 08:13:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 10:09:06 +0200, mvoicem napisał(a):

    > To pobieraczek *nadal* straszy? Nikt go jeszcze nie spacyfikował?

    Dostali wycisk z UOKiK.

    --
    :-) Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 9. Data: 2010-09-06 08:56:56
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > Dostali wycisk z UOKiK.

    I co z tego, że dostali ? Nadal są w sieci i nadal łapią naiwnych. A google
    daje tyle odpowiedzi co ludzi ich udzielających. Jedni mówią olać ich, inni
    karzą płacić, jeszcze inni twierdzą, że nie dostali pisemnego potwierdzenia
    zawarcia umowy wiec mają ich wnosie.
    Ja sie w tych odpowiedziach pogubiłem i sam nie wiem jak to jest naprawdę.
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-09-06 09:04:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 10:56:56 +0200, mz napisał(a):

    > I co z tego, że dostali ? Nadal są w sieci i nadal łapią naiwnych. A
    > google daje tyle odpowiedzi co ludzi ich udzielających. Jedni mówią olać
    > ich, inni karzą płacić,

    Wiesz co, w sprawie innych naciągaczy (AG-REK) jakaś gazeta cytowała pod
    nazwiskiem adwokatów, którzy też twierdzili (pod nazwiskiem), że skoro
    umowa została zawarta, to trzeba płacić. Kupa śmiechu.

    UOKiK dał wycisk, ale zapewne stojąca za Pobieraczkiem spółka się
    odwołała, więc jeszcze troszkę to potrwa.

    --
    :-) Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl