  • 1. Data: 2010-09-06 08:32:10
    Temat: zdjecie z fotoradaru - prosze o pomoc
    Od: "mm8" <m...@p...com>

    Witam.

    Sytuacja wyglada nastepujaco. Otrzymalem zdjecie z fotoradaru i kare ze
    strazy miejskiej. Poprosilem aby zarzadca fotoradaru okazal sie wazna
    homolagacja i wymaganymi dokumentami potwierdzajacymi sprawnosc. W ostatnim
    tygodniu zostalem wezwany na przesluchanie do strazy miejskiej!! Prosze o
    informacje kto legalizuje radary drogowe i czy straz miejska ma prawo mnie
    przesluchiwac?

    Bardzo dziekuej za pomoc.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2010-09-06 10:38:47
    Temat: Re: zdjecie z fotoradaru - prosze o pomoc
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    zlozyc wyjasnienia czy na przesluchanie? w charakterze kogo?

    pzdr

  • 3. Data: 2010-09-06 13:19:56
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > zlozyc wyjasnienia czy na przesluchanie? w charakterze kogo?

    SM ? W charakterze świadka...

  • 4. Data: 2010-09-06 15:52:13
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 06-09-2010 o 10:32:10 mm8 <m...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > tygodniu zostalem wezwany na przesluchanie do strazy miejskiej!! Prosze o
    > informacje kto legalizuje radary drogowe i czy straz miejska ma prawo

    Homologacje z reguly maja. I jest wydawana rokrocznie przez ministra.
    Jezeli fotoradar przenosny to wymagane jest 22stopnie w stosunki do osi
    jedni. Dlatego tez nie moga byc stawine na zakretach. Niech udowodnia iz
    byl pod takim kontem ustwiony - czyli niech opisza procedure :) Popros tez
    o oryginalne zdjecie bedace w pamieci fotoradaru nie komputera oraz
    certyfikat blokady zapisu zawnetrznego do pamieci fotoradaru bo tego
    homologacja nie obejmuje.

    leon

  • 5. Data: 2010-09-09 05:22:33
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "leon" <l...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    > o oryginalne zdjecie bedace w pamieci fotoradaru nie komputera oraz
    > certyfikat blokady zapisu zawnetrznego do pamieci fotoradaru bo tego

    Jeśli zdjęcie jest wyraźne i widać jego buzie, to jak będzie kombinować to
    żadnego mandatu nie dostanie tylko wniosek do sądu, a w sądzie zamiast
    "należnego" 300 dostanie 500 ;)
    Jak się za szybko jechało to należy okazać skruchę , obiecać "że nigdy
    więcej" i poprosić o łagodne potraktowanie.

  • 6. Data: 2010-09-10 20:40:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <n...@w...pl>

    > Jeśli zdjęcie jest wyraźne i widać jego buzie, to jak będzie kombinować to
    > żadnego mandatu nie dostanie tylko wniosek do sądu, a w sądzie zamiast
    > "należnego" 300 dostanie 500 ;)

    Gdzie Ty widziałeś zdjęcie z fotoradaru z widoczną twarzą ?!

    > Jak się za szybko jechało to należy okazać skruchę , obiecać "że nigdy
    > więcej" i poprosić o łagodne potraktowanie.

    Kogo ?

  • 7. Data: 2010-09-10 21:25:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/10/2010 3:40 PM, niusy.pl wrote:

    > Gdzie Ty widziałeś zdjęcie z fotoradaru z widoczną twarzą ?!

    w sądzie
    te na wydruku są znacznie gorszej jakości niż w oryginale.
    full color.

  • 8. Data: 2010-09-11 19:09:15
    Od: "=Mich=" <m...@p...onet.pl>

    > Gdzie Ty widziałeś zdjęcie z fotoradaru z widoczną twarzą ?!

    U siebie w domu :(