  • 11. Data: 2010-02-26 14:27:51
    Temat: Re: Reklamacja obuwia
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    tadek pisze:

    > a tak przy okazji odklejajaca sie podeszwa Twoim zdaniem nie jest wada
    > istotna? 3 razy naprawiali - wiec smiem przypuszczac ze za 4 razym
    > bedzie podobnie.

    A kto chodzi w zimie w letnim obuwiu ?

  • 12. Data: 2010-02-26 14:30:06
    Od: tadek <t...@g...com>

    On 26 Lut, 15:27, wirefree <m...@m...pl> wrote:

    > A kto chodzi w zimie w letnim obuwiu ?- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    a kto mowi o letnim obuwiu??

  • 13. Data: 2010-02-26 15:32:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    tadek wrote:
    > Nie
    > ukrywam, liczylem że po 3-ciej reklamacji otrzymam zwrot pieniędzy
    > badz nowe buty.

    a co ci przeszkadzaja naprawione buty, ze musza byc nowe?
    Tak samo dobre, a nawet powiedzialbym lepsze, bo nowe znowu sie rozleca.

  • 14. Data: 2010-02-26 15:40:58
    Od: tadek <t...@g...com>

    On 26 Lut, 16:32, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > a co ci przeszkadzaja naprawione buty, ze musza byc nowe?
    > Tak samo dobre, a nawet powiedzialbym lepsze, bo nowe znowu sie rozleca.

    musialem kupic kolejna pare zimowych

  • 15. Data: 2010-02-26 15:59:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Są produkty, które normalnie się zużywają i o żadnej niezgodności
    > wówczas nie mówimy. Na przykład żarówka ma 1000 godzin świecenia, zatem
    > już po 41 dobach ma prawo się popsuć i nie jest to niezgodność z umową,
    > strony bowiem umówiły się, że taka będzie trwałość produktu.

    no to sie strony umowiły.

    > Nikt również nie obiecuje, że buty nie podziurawią się w ciągu 2 lat
    > używania.

    no to musiałyby sie strony umowic.
    Np. na butach do biegania jest napisane: buty do biegania, 1 raz w
    tygodniu, maks 45 minut. Czyli jak bede biegał codziennie i buty rozwala
    sie po roku - jasnym jest, ze towar był zgodny z umowa. Ale jak bede biegał
    zgodnie z "rozkładem" - maja wytrzymac dwa lata.
    Czy w omawianym przypadku umowiono sie inaczej? Sprzedawca okreslił, ze
    buty wytrzymaja rok? Jzeli nie, to maja wytrzymac dwa lata.

  • 16. Data: 2010-02-26 16:05:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    tadek wrote:

    > musialem kupic kolejna pare zimowych

    nie musiales. mogles siedziec w domu.
    Sorry, ale za to, ze masz tylko jedne buty raczej nikt nie odpowiada.

  • 17. Data: 2010-02-26 16:11:17
    Od: tadek <t...@g...com>

    On 26 Lut, 17:05, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > nie musiales. mogles siedziec w domu.
    > Sorry, ale za to, ze masz tylko jedne buty raczej nikt nie odpowiada.

    przestan dlubac w nosie, bo mozg wydlubiesz

  • 18. Data: 2010-02-26 16:32:24
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    tadek pisze:

    > musialem kupic kolejna pare zimowych

    Nastepnym razem kup porzadne buty, ja w swoich butach WOjas chodze 5
    zime a Adidasy "cichobiegi" rozpadly sie po 4 latach .

  • 19. Data: 2010-02-26 18:42:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-02-26, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > no to sie strony umowiły.

    Niekoniecznie (werbalnie, głośno i na piśmie) - wystarczy, że jest to
    typowa cecha takich produktów. Weź dla przykładu takie mięso. Wada ma
    istnieć w momencie wydania. Łatwość psucia jest tu powszechnie znaną
    cechą takiego towaru a nie wadą i nie wymaga osobnych zastrzeżeń.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2010-02-26 18:47:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > a co ci przeszkadzaja naprawione buty, ze musza byc nowe?
    > Tak samo dobre, a nawet powiedzialbym lepsze, bo nowe znowu sie rozleca.

    rozumie, ze wniosek o "lepszosci" wyciagasz z drugiej czy z trzeciej
    naprawy w ciagu 1,5 miesiaca?