  • 1. Data: 2010-02-25 20:43:05
    Temat: banki a "poufnosc danych"
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    skladalem wniosek o kredyt hipoteczny do banku via deweloper.
    poniewaz z pewnych pwoodow uznali, ze nie dadza mi kredytu to odeslali
    dokuemnty do dewelopera.
    Ale odeslali je tak, ze dzis dostalem telefon od jakiego sobcego
    czlowieka, ze ma moje dokuemnty i zebym przyjechal sobie je odebrac.
    okazalo sie ze bank odeslal dokumenty listem zwyklym na nazwisko
    pracownika dewelopera, ale pomylil sie w adresie (zamiast 5a wpisali
    50)

    i teraz rwa mac zastanawiam sie, jakie lewizny mozna nakrecic po ew.
    skopiowaniu danych moich pitow + zaswiadczen z zus, us i dg

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2010-02-26 15:48:49
    Temat: Re: banki a "poufnosc danych"
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Feb 25, 8:43 pm, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:
> [...]
    >
    > i teraz rwa mac zastanawiam sie, jakie lewizny mozna nakrecic po ew.
    > skopiowaniu danych moich pitow + zaswiadczen z zus, us i dg

    napisz jeszcze ktory bank, zebym wiedzial kogo unikac

  • 3. Data: 2010-02-26 16:37:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-25 21:43, Cyb pisze:
    > i teraz rwa mac zastanawiam sie, jakie lewizny mozna nakrecic po ew.
    > skopiowaniu danych moich pitow + zaswiadczen z zus, us i dg

    Skoro masz DG to i tak Twoje wszystkie dane są w Sieci :D
    Nie ma co panikować. Tak samo mogą cię ociulać, jak i wcześniej MSZ.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-02-26 17:36:38
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-26 17:37, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Skoro masz DG to i tak Twoje wszystkie dane są w Sieci :D
    > Nie ma co panikować. Tak samo mogą cię ociulać, jak i wcześniej MSZ.

    Możesz mi wskazać, w którym miejscu w sieci znajdę swoje i Twoje PITy?
    Albo zaświadczenia o niezaleganiu?

  • 5. Data: 2010-02-27 12:16:19
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 26 Feb 2010 07:48:49 -0800 (PST),
    "f...@g...com" <f...@g...com>
    wrote:

    >napisz jeszcze ktory bank, zebym wiedzial kogo unikac

    nordea

    pozdarwiam,
    Cyb