  • 1. Data: 2010-02-26 08:50:00
    Temat: oświadczenie?
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Hej. Mam pytanie do grupy jak nazwać sms-a od gościa zajmującego się transportem w
    firmie w którym określa mi terminy dojazdu do pracy i wyznacza środek transportu? Czy
    to jest, teraz strzelam bo nie znam zwrotów prawnych, przyrzeczenie, obietnica czy
    coś innego? Miałem obiecany dojazd ale go nie było, a teraz nie chcą mi tej dniówki
    zapłacić. Tak myślę, że wysyłając taką informację reprezentował pracodawcę i wg prawa
    przyrzekł coś. Może jakiś paragraf na to w KC czy gdzieś indziej?