  • 11. Data: 2009-04-03 06:18:52
    Temat: Re: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik janist napisał:

    > Pralnia zniszczyła mi kurtkę. Napisałem do nich pismo zatytułowane
    > reklamacja gdzie domagam się zwroty kasy. Po ok. 10 dniach dostaję pismo
    > o treści
    >
    > Dotyczy: reklamacji usługi.
    > w związku z Pana pismem z dnia ...., uprzejmie proszę o przybycie do
    > naszego punktu w celu złożenia reklamacji na specjalnym druku
    > reklamacyjnym.

    Pytanie co jest na tym druku reklamacyjnym...

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 12. Data: 2009-04-03 07:36:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Dlaczego? Nie pomyliło Ci się ze sprzedażą konsumecką?

    nie wiem.
    Pytasz czy twierdzisz?

    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
    Frank Herbert

  • 13. Data: 2009-04-03 08:13:09
    Od: "Gan" <s...@o...pl>

    wiadomości news:03042009.1F1C182E@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail s...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > nie wiem.
    > Pytasz czy twierdzisz?
    >
    > --

    Pytam. O ile pamiętam norma "ze jak nie rozpatrza w ciagu 14 dni to sprawa
    sadowa bedzie sie sprowadzała do udowodnienia termin zlozenia, braku reakcji
    i uwzglednieniu ządań z reklamacji" dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej.

  • 14. Data: 2009-04-03 15:52:06
    Od: T <n...@m...pl>

    Dnia Thu, 2 Apr 2009 23:21:10 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > poczytaj o netykiecie.
    > Dzieki.

    Jak to przeczytałe pomyślałem sobie "Po jaką cholerkę pisze mi, że zrobiłem
    coś nie teges jak nie pisze o co biega?"

    A potem zerknąłem na swojego poprzedniego posta.

    Sory.

    Pisałem z www i nie zorientowalem się co robię.

    --
    pozdrwaiam,
    janist

  • 15. Data: 2009-04-03 15:53:55
    Od: T <n...@m...pl>

    Dnia Fri, 3 Apr 2009 10:13:09 +0200, Gan napisał(a):

> [...]
    > i uwzglednieniu ządań z reklamacji" dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej.

    Dodzwoniłem się do Federacji konsumentów we Wrocławiu. Przypadkiem odebrał
    prezes. :) i potwierdził, żs termin 14 dni obowiązuje. Nie zna się?

    --
    pozdrawiam,
    janist

  • 16. Data: 2009-04-03 16:00:15
    Od: T <n...@m...pl>

    Dnia Fri, 03 Apr 2009 08:18:52 +0200, Tapatik napisał(a):

    > Pytanie co jest na tym druku reklamacyjnym...

    IMO nie ma znaczenia. Jeśli nie dostarczyłem wszystkich informacji to
    powinni mi napisać coś w stylu: "aby móc roztatrzyć reklamację potrzebujemy
    dodatkowych informacji 1....2....3.... Jednoczesnie proponujemy skorzystać
    z naszego druku reklamacyjineogo dołączonego do tego pisma"

    Pomijam fakt, że dostarczyłem wszystkie niezbędna ingormacje, czyli:
    1. dane adresowe.
    2. paragon wykonania usługi (kopia poczywiście).
    3. Powód reklamacji.
    4. Wartość zniszczonej rzeczy.
    5. Czego się domagam.

    --
    pozdrawiam
    janist

  • 17. Data: 2009-04-03 18:51:09
    Od: kam <...@...pl>

    T pisze:
    > Dodzwoniłem się do Federacji konsumentów we Wrocławiu. Przypadkiem odebrał
    > prezes. :) i potwierdził, żs termin 14 dni obowiązuje. Nie zna się?

    możliwe

    KG

  • 18. Data: 2009-04-04 10:34:00
    Od: janist <n...@m...pl>

    Dnia Fri, 03 Apr 2009 20:51:09 +0200, kam napisał(a):

    > możliwe
    >
    > KG

    No wiem, że możliwe, ale liczyłem na to, że ktoś tutaj będzie w stanie
    podać właściwy termin i poprzeć go paragrafem. Informacja, że 14 dni nie
    działa może i jest prawdziwa, ale nieużyteczna.

    --
    pozdrawiam,
    janist

  • 19. Data: 2009-04-05 15:33:54
    Od: kam <...@...pl>

    janist pisze:
    > No wiem, że możliwe, ale liczyłem na to, że ktoś tutaj będzie w stanie
    > podać właściwy termin i poprzeć go paragrafem. Informacja, że 14 dni nie
    > działa może i jest prawdziwa, ale nieużyteczna.

    a dopuszczasz możliwość, że właściwego terminu po prostu nie ma?

    KG

  • 20. Data: 2009-04-05 20:06:49
    Od: j...@g...com

    On 5 Kwi, 17:33, kam <k...@...pl> wrote:

    > a dopuszczasz możliwość, że właściwego terminu po prostu nie ma?
    >
    > KG

    Zawsze wydawało mi się,ze język prawniczy jest precyzyjny. Widzisz
    różnicę między napisaniem "termin 14 dni nie obowiązuje bo nie jest to
    sprzedaż konsumencka" a " w tym przypadku prawo nie określa terminu
    odpowiedzi na reklamację"?

    A może mają tu zastoswanie art. 637 i 638 kc?

    --
    pozdrawiam,
    janist