  • 1. Data: 2015-10-04 11:26:09
    Temat: Reklama wyborcza.
    Od: z <...@...pl>

    Czy reklama wyborcza poprzedzona czołówką może być nie podpisana przez
    komitet wyborczy?
    W tej reklamie upowszechniane jest kłamstwo jakoby przyszłe emerytury
    byłyby o kilkadziesiąt procent mniejsze w wyniku obniżenia wieku
    emerytalnego.
    Jak wiadomo (bo stosowne badania robiło ministerstwo finansów i
    kancelaria prezydenta Bronisława Komorowskiego) większość przyszłych
    emerytów i tak nie uzbiera w składkach takiej ilości funduszy które
    przewyższałyby minimalną emeryturę prognozowaną na 900 zł.
    Chciałbym się dowiedzieć która partia upowszechnia te kłamstwa i się nie
    podpisuje? Chcą uniknąć pozwu w trybie wyborczym?

  • 2. Data: 2015-10-04 16:45:31
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: "VAN JJ" <k...@g...com>

    ale o co chodzi ?

  • 3. Data: 2015-10-04 19:30:21
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *z* napisał(-a):

    > Czy reklama wyborcza poprzedzona czołówką może być nie podpisana przez
    > komitet wyborczy?

    Nie wiem, czy może, ale na pewno była. Przed chwilą ją widziałem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2015-10-05 08:17:26
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl

    > Nie wiem, czy może, ale na pewno była. Przed chwilą ją widziałem.

    Ja też ją widziałam, ale nazwy komitetu wyborczego nie.
    Kłamstwo jest ewidentne bo straszy obecnych emerytów, a dotyczy przyszłych
    tych za 20-50 lat.

    Danusia

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2015-10-05 09:50:12
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu niedziela, 4 października 2015 11:26:54 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    > Chciałbym się dowiedzieć która partia upowszechnia te kłamstwa i się nie
    > podpisuje? Chcą uniknąć pozwu w trybie wyborczym?

    Powinien być pozew bo Tusk zmienił regułę praw nabytych.
    Ta zmiana powinna dotyczyć osób urodzonych po dniu jej obowiązywania.

    Ta nowa nie dotyczy młodych ona dotyczy pokolenia powojennego,
    ta ustawa krzywdzi obywateli aktualnie przechodzących na emeryturę,
    ta ustawa działa teraz, przyszłość ONI mają głęboko w dupie.

    Andrzej.

  • 6. Data: 2015-10-05 16:19:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Danusia* napisał(-a):

    > Ja też ją widziałam, ale nazwy komitetu wyborczego nie.

    To razem z "z" jest w większości, kótra nie widziała. Ale chiciałbym
    zaznaczyć, że ja omamów nie miałem

    > Kłamstwo jest ewidentne bo straszy obecnych emerytów, a dotyczy
    > przyszłych tych za 20-50 lat.

    Z sądami, czy to jest kłamstwo czy nie, to bym się wstrzymał te min. 30
    lat, bo na dzisiaj z całą pewnością tego nikt nie wie. A obecni emeryci
    co będzie za 20, a tym bardziej 50 lat to mają tam gdzie Słońce nie
    zagląda i nie przypisuj komuś straszenia ich.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2015-10-06 13:04:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-05 o 16:19, Big Jack pisze:
> [...]
    > co będzie za 20, a tym bardziej 50 lat to mają tam gdzie Słońce nie
    > zagląda i nie przypisuj komuś straszenia ich.

    Ja tego nie wymyśliłem. Ministerstwo finansów oraz kancelaria prezydenta
    robiła badania i im wyszło że olbrzymia większość kobiet (nie pamiętam
    teraz ale to chodziło o ok 90%) nie wypracuje minimalnej emerytury czy
    będzie pracowała 60 czy 67 lat. Wsio ryba.
    Znając rozwarstwienie i sposób statystycznego oszukiwania śmiem
    twierdzić że mężczyźni dużo lepiej nie mają.

    Dlatego pytam kto rozpowszechnia te kłamstwa?
    Bo ktoś tu kłamie. Albo reklama albo ministerstwo finansów i kancelaria
    Bronka.
    Opiniotfuuurczy dziennikarze i ekonomiści też leją te kłamstwa
    codziennie w mediach.

    Wiem że to prognoza ale tak samo prognozą jest dobrobyt po wydłużeniu
    wieku emerytalnego.
    Taka samo g... prawda. Chodzi o budżet tak samo jak przy kradzieży OFE.

    Takimi metodami narodu się do pracy nie zachęci.

  • 8. Data: 2015-10-06 13:10:19
    Od: z <...@...pl>

    http://wyborcza.pl/1,75478,18907210,platforma-strasz
    y-emerytow-projektem-andrzeja-dudy-wypuscila.html

    A już myślałem że to Petru czy Korwin czy jakieś lewactwo...
    Ale dlaczego się nie podpisują?
    Można tak?

  • 9. Data: 2015-10-06 16:01:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *z* napisał(-a):

> [...]
    > OFE.
    > Takimi metodami narodu się do pracy nie zachęci.

    Krótko, bo to nie grupa na taką dyskusję - pożyjemy, zobaczymy. I raczej
    poleciłbym pl.soc.polityka lub pl.soc.polityka.wybory. A spot jest
    podpisany przez komitet wyborczy. Twierdzenie czegoś innego, to jest na
    100% kłamstwo.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2015-10-06 21:49:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-06 o 16:01, Big Jack pisze:
    A spot jest
    > podpisany przez komitet wyborczy. Twierdzenie czegoś innego, to jest na
    > 100% kłamstwo.

    Brawo nadajesz się na prawnika. Tak na www jest drobny druczek. Muszę
    nagrać jak leciało w tv bo normalny człowiek nie zdąży przeczytać
    drobnych literek na dole przez ułamek sekundy.
    A na pewno zadziałało wyzyskanie błędu które to pojęcie powinno być
    znane prawnikom. Jest ujęte w definicji oszustwa :-)
    Generalnie intencją przekazu było się ukryć. Czego się wstydzili? :-)