  • 1. Data: 2015-10-03 12:46:42
    Temat: Złomowanie i koniec OC
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Witajcie,

    dzisiaj wyzłomowałem jeden z samochodów, mam zaświadczenie o złomowaniu,
    anulowany dowód/kartę/tablice, wszystko chyba OK.
    Sęk w tym że do urzędu zgłosić to zajdę zapewne w czwartek, a OC kończy
    się dzisiaj. Do tego nie przepisałem go na mnie w ubezpieczalni
    (niemniej skądś wiedzą że mam ich polisę, bo przysłali 2 pisemka
    zachęcające do przedłużenia).
    Czy mam bardzo bać się UFG?

    Crosspost, FUT na prawo.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 2. Data: 2015-10-03 15:00:21
    Temat: Re: Złomowanie i koniec OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MadMan m...@n...wp.pl ...

> [...]
    > się dzisiaj. Do tego nie przepisałem go na mnie w ubezpieczalni
    > (niemniej skądś wiedzą że mam ich polisę, bo przysłali 2 pisemka

    Nie. Zezłomowany to zezłomowany. Nie ma obowiazku posiadania OC.

  • 3. Data: 2015-10-03 19:46:14
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

    W dniu 2015-10-03 o 12:46, MadMan pisze:
> [...]
    > się dzisiaj. Do tego nie przepisałem go na mnie w ubezpieczalni
    > (niemniej skądś wiedzą że mam ich polisę, bo przysłali 2 pisemka

    ja dzwoniłem na infolinię i powiedzieli mi żebym papiery przesłał na
    maila, to wystarczyło

    samochód był spadkowy i nie był przepisany na mnie...

  • 4. Data: 2015-10-03 22:02:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-10-15 o 12:46, MadMan pisze:
> [...]
    > się dzisiaj. Do tego nie przepisałem go na mnie w ubezpieczalni
    > (niemniej skądś wiedzą że mam ich polisę, bo przysłali 2 pisemka

    Na wyrejestrowanie masz 30 dni,ale nastąpi to z datą wskazaną we
    wniosku, czyli dzisiejszą.