  • 11. Data: 2015-10-07 04:54:40
    Temat: Re: Reklama wyborcza.
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *z* napisał(-a):

    > Brawo nadajesz się na prawnika. Tak na www jest drobny druczek. Muszę
    > nagrać jak leciało w tv bo normalny człowiek nie zdąży przeczytać
    > drobnych literek na dole przez ułamek sekundy.

    Jeśli masz takie kryterium normy, to rzeczywiście, ja normalny nie
    jestem, bo i dotarła do mnie treść i kto ją głosi.

    > A na pewno zadziałało wyzyskanie błędu które to pojęcie powinno być
    > znane prawnikom. Jest ujęte w definicji oszustwa :-)

    Ale zdaje się błąd może dotyczyć meritum. Inaczej: "Pan Tadeusz" (tak,
    ten "Pan Tadeusz") będzie "Panem Tadeuszem" bez względu czy go napisał
    Mickiewicz, czy Słowacki.

    > Generalnie intencją przekazu było się ukryć. Czego się wstydzili? :-)

    Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
    ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
    Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2015-10-07 07:56:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 04:54, Big Jack pisze:
    > Opatrzenie pojmujesz intencję. Pewnie dlatego, że nie dajesz rady
    > ogarnąć kto się pod nim (przekazem) podpisał. Mam wrażenie, że dla
    > Ciebie jest ważne kto mówi. A co, to już bez znaczenia.

    W tej sprawie jest ważne kto mówi/KŁAMIE.
    A co mówi to jest jasno wyrażone.
    Czyżbyś odwracał kota ogonem? :-)
    Bo jest różnica czy PO czy Petru czy Korwin.
    Chcę sobie wyrobić zdanie zanim wrzucę do urny.
    To jest dla mnie WAŻNE. To jest MERITUM.

  • 13. Data: 2015-10-07 08:02:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-07 o 07:56, z pisze:

> [...]
    > Bo jest różnica czy PO czy Petru czy Korwin.
    > Chcę sobie wyrobić zdanie zanim wrzucę do urny.
    > To jest dla mnie WAŻNE. To jest MERITUM.

    Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
    wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
    wołami kaligrafować.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-10-07 08:07:56
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
    > wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
    > wołami kaligrafować.

    A "sfanatyzowany" wyborca ma jakiekolwiek problemy żeby wiedzieć kto jest
    autorem reklamy? :-)

    Świat jaki jest każdy widzi (*inaczej*).

    --
    A. Filip
    Żeby kózka nie skakała, to by nóżki nie złamała. (Przysłowie polskie)

  • 15. Data: 2015-10-07 08:18:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-07 o 08:07, A. Filip pisze:

    > A "sfanatyzowany" wyborca ma jakiekolwiek problemy żeby wiedzieć kto jest
    > autorem reklamy? :-)
    >
    > Świat jaki jest każdy widzi (*inaczej*).

    Sfanatyzowany też jest wyjątkiem. Pośrodku jest większość, która nie wie
    nic, z wyjątkiem tego, że Duda chce odebrać emerytury, bo tak mówią w
    TV. I taki był właśnie cel kampanii. Nie promowanie swojej partii, tylko
    obrzydzanie innej.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2015-10-07 08:51:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 08:02, Liwiusz pisze:
    > Myślenie przed głosowaniem? Jesteś wyjątkiem wyjątku. Tak świadomy
    > wyborca bez problemu wie, kto jest autorem reklamy i nie trzeba mu tego
    > wołami kaligrafować.

    Mnie już nic nie zdziwi. Nie wiadomo w jaki sposób PO używa Petru.
    Cholera wie w co oni grają.
    Pierwsze skojarzenie miałem - Petru.
    Wrażenie taniej reklamy niszowej partii.
    Jestem bardzo świadomy i nie wiem na kogo głosować.
    Takie łajno :-(

  • 17. Data: 2015-10-07 09:18:37
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

> [...]
    > nic, z wyjątkiem tego, że Duda chce odebrać emerytury, bo tak mówią w
    > TV. I taki był właśnie cel kampanii. Nie promowanie swojej partii, tylko

    Nie sądzę byś miał racje co do rozkładu wyborców _głosujących_.
    "Ściemy proste" są przeważnie proste do "zrównoważenia" inną ściemą.
    Cała sztuka sprowadza się do tego jak nie przegiąć pały a co ostrzejsze ataki
    przeprowadzać/zaczynać "pod cudzą flagą".

    --
    A. Filip
    Kto myśli o zemście - ten nie śpi. (Przysłowie arabskie)

  • 18. Data: 2015-10-07 15:44:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    *z* napisał(-a):

    > Generalnie intencją przekazu było się ukryć.

    A że się nikt nie ukrywał, to już wiesz

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2015-10-07 15:50:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 15:44, Big Jack pisze:
    > A że się nikt nie ukrywał, to już wiesz

    Doczytałem w necie. Zainteresowało mnie to i zadałem sobie trud i
    umieściłem tu link.
    Ale nadal nie mam pewności czy podpis leciał w TV.
    A ty masz pewność że podpis był o możliwości jego percepcji przez
    śmiertelnika nie wspominając.

  • 20. Data: 2015-10-07 20:03:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *z* napisał(-a):

    > Ale nadal nie mam pewności czy podpis leciał w TV.
    > A ty masz pewność że podpis był o możliwości jego percepcji przez
    > śmiertelnika nie wspominając.

    Sam spot wcześniej już słyszałem w TV, ale oka na nim nie wieszałem, bo
    w ogóle mnie nie interesuje. Ale kiedy poddałeś w wątpliwość
    podpisywanie się pod nim przez jakąkolwiek partię, to w końcu się
    przyjrzałem i zobaczyłem :) Czyli możliwość percepcji jest. A
    śmiertelnikiem jestem. Prawdopodobnie...

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675