eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru zakupionego. › Re: zwrot towaru zakupionego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "suomin" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot towaru zakupionego.
    Date: Wed, 17 Jul 2002 17:24:13 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <2...@a...starogard.dialup.inetia.pl>
    References: <ah3pum$gha$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: as1-227.starogard.dialup.inetia.pl
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1026919304 27808 62.148.64.227 (17 Jul 2002 15:21:44
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Jul 2002 15:21:44 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.internetia.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Subject: Odp: zwrot towaru zakupionego.
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-I-Am-Sorry: For my poor newsreader.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:100438
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik Danonwoj <d...@k...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah3pum$gha$...@n...tpi.pl...

    > W niektórych sklepach (a raczej w większości) rowerowych stykam się z
    > wywieszką i infomacją od sprzedającego,iż "u mnie zwrotu nie ma".
    Chciałbym
    > się spytać Was czy jest to zgodne z prawem? Dotychczas sądziłem,iż po
    > ukazaniu paragonu (rachunku) w przeciągu 5 dni można zwrócić
    > produkt-oczywiście nie uszkodzony mechanicznie ani w inny sposób. Jednakże
    > teraz już mam mętlik w głowie. Szukałem w internecie prawa cywilnego,ale
    nie
    > mogę znaleźć konkretnych ustaw dotyczących w/w problemu. Co doradzicie?
    > Dziękuję z góry.
    > p.s. w jednym sklepie wisiała nawet duża kartka a na niej napisane dużymi
    > drukowanymi literami: "PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY. ZAKUPIONE TOWARY NIE
    > PODLEGAJĄ ZWROTOWI." Kpina!
    > pozdrawiam,
    > <WOJTEK>

    Faktycznie towar zakupiony nie podlega zwrotowi i nie ma przepisu, który
    nakazywalby sprzedawcy przyjac towar pelnowartosciowy.
    Towar mozesz zwrocic i zazadac zwrotu gotowki tylko jezeli posiada wady
    fabryczne i nie jest objety gwarancja. Gwarancja zapewnia sprzedajacemu
    mozliwosc dokonywania napraw.
    Towar bez gwarancji (np buty) jest objety 12 m-czną rekojmia na wady
    fabryczne. Nie dotyczy to naturalnego zuzycia.
    Suomin
    PS Ale by bylo, gdyby mozna bylo dowolnie kupowac i zwracac...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1