  • 1. Data: 2002-02-20 12:23:13
    Temat: zwrot towaru?
    Od: "gawryl" <g...@g...pl>

    Witam!
    Chcę zwrócić zakupiony towar w sklepie. Kupiłem towar 1 dzień wcześniej.
    Sprzedawca odmawia. Mówi, że towar "nie wadliwy" nie podlega zwrotowi. Nie
    ma jakiegoś prawa REGULUJĄCEGO to?? jakieś 7 dni czy coś podobnego???

    dzięki za odpowiedz
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-02-20 12:30:00
    Temat: Re: zwrot towaru?
    Od: b...@p...onet.pl (Barman)

    Witaj gawryl,

    W Twoim liście datowanym 20 lutego 2002 (13:23:13) można przeczytać:

> [...]
    > Sprzedawca odmawia. Mówi, że towar "nie wadliwy" nie podlega zwrotowi. Nie
    > ma jakiegoś prawa REGULUJĄCEGO to?? jakieś 7 dni czy coś podobnego???

    Nie ma. Towar jest Twój a na przyszłość zastanawiaj się trochę co
    kupujesz

    --
    Pozdrowienia,
    Barman mailto:b...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 3. Data: 2002-02-20 12:35:09
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gawryl" napisał w wiadomości:
> [...]
    > Sprzedawca odmawia. Mówi, że towar "nie wadliwy" nie podlega zwrotowi. Nie
    > ma jakiegoś prawa REGULUJĄCEGO to?? jakieś 7 dni czy coś podobnego???

    Jest przepis o którym mówi sprzedawca i chwała za ten zapis. A 7 dni to było
    za PRL'u a to już było dawno i już nie obowiązuje (całe szczęście).
    Życzę satysfakcji z zakupionego towaru :)

    Serwiz

  • 4. Data: 2002-02-20 12:49:12
    Od: "gawryl" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    było
    > za PRL'u a to już było dawno i już nie obowiązuje (całe szczęście).
    > Życzę satysfakcji z zakupionego towaru :)

    jaki to przepis? gdzie JA go mogę znaleźć, przeczytać???

  • 5. Data: 2002-02-20 13:44:04
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    > było

    > jaki to przepis? gdzie JA go mogę znaleźć, przeczytać???

    Źle sie wyraziłem a powinno być "W przepisach nie ma zapisu nakładajacego na
    sprzedawcę obowiązku przyjęcia zwrotu towaru wolnego od wad". Sprzedwaca ma
    obowiązek jedynie przyjąć towar reklamowany (czyt. wadliwy).
    Przepisy o których mowa to "ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
    z dnia 30 maja 1995 r. W sprawie szczegółowych warunków zawierania i
    wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów."

    Serwiz

  • 6. Data: 2002-02-20 14:47:21
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 20 Feb 2002, gawryl wrote:

    > jaki to przepis? gdzie JA go mogę znaleźć, przeczytać???

    Nie podniecaj się - przecież napisał że to BYŁO. Bodajże w rozp. RM z 1985
    w sprawie zawierania umów z konsumentami (od 1995 jest nowe
    rozporządzenie).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.