  • 1. Data: 2016-03-07 18:11:44
    Temat: zwrot kosztow obrony - uniewinnien - brak FV od obroncy
    Od: w...@g...com

    Witam,

    Rok temu po dlugim procesie zostalem uniewinniony, chcialbym zlozyc wniosek o zwrot
    kosztow obrony jednak moj obronca nie chce wystawic mi FV. Pierwotna FV zgubilem a
    chce duplikat.

    Dysponuje jednak potwierdzeniami wplat (raty) do niego tzw KP czy taki dokument mozna
    przedstawic w sadzie?

  • 2. Data: 2016-03-07 18:41:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-03-16 o 18:11, w...@g...com pisze:em postępowania
> [...]
    >
    > Dysponuje jednak potwierdzeniami wplat (raty) do niego tzw KP czy
    > taki dokument mozna przedstawic w sadzie?

    Przedmiotem postępowania są koszty obrony, a tu dowodem może być
    cokolwiek, co sąd zaakceptuje. Druki KP w mojej ocenie są wystarczającym
    dowodem, o ile opisują, czego wpłaty dotyczą.

  • 3. Data: 2016-03-08 10:49:43
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 7 Mar 2016 09:11:44 -0800 (PST), w
    <b...@g...c
    om>, w...@g...com
    napisał(-a):

    > Rok temu po dlugim procesie zostalem uniewinniony, chcialbym zlozyc wniosek o zwrot
    kosztow obrony jednak moj obronca nie chce wystawic mi FV. Pierwotna FV zgubilem a
    chce duplikat.

    A nie ma obowiązku wystawienia duplikatu?

  • 4. Data: 2016-03-08 12:33:10
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A tak swoją drogą, to ewentualny zwrot kosztów obrony następuje na podstawie faktury,
    czy na podstawie rozporządzenia ministra o stawkach adwokatów?

    -----