    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwolnienie w okresie ciaży, co robić dalej?
    Date: Thu, 29 Jul 2004 23:03:57 +0200
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Thu, 29 Jul 2004 22:31:01 +0200, Monika naskrobał(a):

    > 30 lutego zostałam zwolniona z miesiecznym okresem wypowiedzenia.
    >
    > 02.04.2004r. po raz pierwszy po wizycie u lekarza poinformowałam jednego z
    > pracodawców o zaistniałych okolicznościach,(ciaza) na które do dnia 23
    > kwietnia nie uzyskałam odpowiedzi.
    >
    > Następnym krokiem było wysłanie listem poleconym oficjalnego pisma, po
    > którym zostałam wezwana do firmy i poinformowana o fakcie wystąpienia przez
    > firmę do PIPu z pismem z zapytaniem o obowiązki zakładu pracy. Po uzyskaniu
    > odpowiedzi na wspomniane pismo zostałam ponownie wezwana do firmy w celu
> [...]

    zaskarżyć wypowiedzenie do sądu pracy i po sprawie

    btw: nie rozumiem dalej co to znaczy 'nie mogłam przyjść' i to od 1 czerwca
    - jak sie nie chce pracować to powinno w ogole nie zawracać głowy. Ale
    polskie KP to socjalizm na maxa i masz sprawe wygraną.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org