eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca › Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
    From: Yakhub <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny
    pracodawca
    Date: Mon, 5 Nov 2012 20:58:03 +0100

    W liście datowanym 5 listopada 2012 (20:15:07) napisano:

    > od jakiegoś czasu pracuje w firmie X.
    > Na początku było wszystko w porządku, były robione plany itp itd.
    > Pewnego raz niedawno zaczely sie zwolnienia,
    > mnie to akurat tez dotyczylo, tylko ubieglem pracodawce i w dzien
    > zwolnienia mialem grype zoladkowa... pracodawca nie wreczyl mi zwolnienia.
    > zwolnienie l4 mialem na 2 dni, mimo tego pracodawca - zabrał mi samochod
    > słuzbowy, telefon/.../

    Przecież to JEGO samochód i JEGO telefon.
    Zresztą, po co Ci samochód służbowy, skoro i tak jesteś niezdolny do
    pracy? :>

    > napisalem do pracodawcy maila ze swojego konta mailowego prywatnego ze
    > chcialbym wykorzystac urlop jaki mi przysluguje 15 dni... ktorego nie
    > wybralem we wrzesniu z uwagi na to ze chcialem robic wynik dla firmy...
    > pracodawca mi odmowil...

    Wolno mu.

    > na moim miejscu w ciagu tych 16 dni zatrudnil juz kogos na zastepstwo ?!

    Wolno mu. Przecież wręcz o to chodzi w zastępstwie - jeden pracownik
    jest na zwolnieniu, trzeba zapchać dziurę.

    > pracodawca zabral mi samochod nie mam jak sie poruszac...

    Przecież jesteś na zwolnieniu lekarskim, niezdolny do pracy!
    A samochód mógł być w firmie potrzebny. (Nieważne, że nie był, ale
    mógł być.)
    Pamiętaj, to NIE BYŁ TWÓJ SAMOCHÓD! Nawet, jeżeli pracodawca zgadzał
    się, abyś wykorzystywał go w celach prywatnych.

    > a teraz odmowil mi urlopu (po urlopie chcialem zlozyc wypowiedzneie
    > za porozumieniem stron)

    Wypowiedzenie nie jest za porozumieniem stron. Wypowiedzenie jest
    jednostronnym oświadczeniem woli.

    > i nalega zebym przyjechal do siedziby firmy
    > do miejsca oddalonego od mojego miasta o 300 km.

    A jakie jest Twoje formalne miejsce pracy?

    > Aktualnie nie mam jak sie tam dostac... raz ze brak funduszy a dwa nie
    > mam z kim zostawic dziecka..

    Panie, chroń mnie, przed takimi pracownikami.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub