eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca › Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny
    pracodawca
    Date: Mon, 05 Nov 2012 13:57:11 -0600

    bartek wrote:
    > mnie to akurat tez dotyczylo, tylko ubieglem pracodawce i w dzien
    > zwolnienia mialem grype zoladkowa... pracodawca nie wreczyl mi zwolnienia.
    > zwolnienie l4 mialem na 2 dni, mimo tego pracodawca - zabrał mi samochod
    > słuzbowy, telefon, i skasowal maila sluzbowego.

    To był twój samochód czy jego?
    Bo jak sam sobie zabrał to ci nic do tego.

    > Mogl ?w dniu l4 mi to
    > zrobic w moim miejscu zamieszkania ?

    swoje wziął nie twoje.

    > napisalem do pracodawcy maila ze swojego konta mailowego prywatnego ze
    > chcialbym wykorzystac urlop jaki mi przysluguje 15 dni... ktorego nie
    > wybralem we wrzesniu z uwagi na to ze chcialem robic wynik dla firmy...

    miał prawo ci odmówić. urlop się uzgadnia.
    masz sie stawic w pracy po zakonczeniu zwolnienia lekarskiego.

    > pracodawca mi odmowil... na moim miejscu w ciagu tych 16 dni zatrudnil
    > juz kogos na zastepstwo ?!

    nie twój biznes.

    > pracodawca zabral mi samochod nie mam jak sie poruszac...

    LOL

    kup sobie własny,

    > a teraz
    > odmowil mi urlopu (po urlopie chcialem zlozyc wypowiedzneie za
    > porozumieniem stron)

    jak wyzej. nie musial ci dac urlopu i ci nie dal.

    > i nalega zebym przyjechal do siedziby firmy do
    > miejsca oddalonego od mojego miasta o 300 km.

    taką pracę wybrałeś to sie w niej staw.

    > Aktualnie nie mam jak sie tam dostac... raz ze brak funduszy a dwa nie
    > mam z kim zostawic dziecka..

    to na nastepny dzien dostaniesz dyscyplinarkę za niestawienie sie w
    pracy. Taniej wyjdzie. odprawy nie dostaniesz.

    > bardzo dziekuje za pomoc

    nie za bardzo jest w czym ci pomagac.

    jak sie nie stawisz w pracy dostaniesz dyscyplinarke.

    jak sie stawisz, dostaniesz regularne wypowiedzenie, wowczas na
    wypowiedzeniu urlop ci musi dac.
    a potem sie zegnacie zapewne

    wybieraj ktora wersję wolisz.

    zalozylem, ze masz umowe o prace, ale pewnie na zleceniu lecisz.
    jak to zlecenie to sie pojaw, odbierz papierek, ze szef zerwal umowe i
    spadaj do domu.

    jeszcze w gre wchodza takie szczególy jak miejsce swiadczenia pracy i
    czy ten samochod mogl serio wziac czy nie,ale to i tak nie zmieni faktu,
    ze gilotyna zostala juz zwolniona. kwestia tylko kiedy trafi w twoją szyję.