  • 1. Data: 2004-10-20 19:42:42
    Temat: znaleźć osobę gdzie mieszka
    Od: "-ness" <r...@p...onet.pl>

    Mam sąsiadkę która tylko meldunkowo mieszka za ścianą a w rzeczywistości
    zupełnie gdzie indziej. W mieszkaniu mieszka jej podnajemca, który non-stop
    imprezuje. Wspólnota chce ich wyrzucić z lokalu, w dodatku są najemcami
    komunalnymi. Niestety nie można wykazać, że kobita nie mieszka u nas bo na
    wszelkie inwigilacje ZAN odpisuje, że mieszka tu, tylko rzadko w bywa.
    Podobno gdyby jej udowodnić gdzie mieszka naprawdę to można byłoby ją sądownie
    wykurzyć tylko nikt z sąsiadów nie chce bawić się w detektywa.(Kobieta bywa
    naprawdę tylko raz na rok oraz w czasie kontrolowanych nalotów ZAN, który
    każdorazowo ją informuje, kiedy przyjdzie sprawdzić czy jest w domu (Kpina,
    nie ?). Czy jest sposób aby zbadać na podstawie danych własności spółdzielczych
    lokali, czy też ksiąg wieczystych w okolicy gdzie ktoś mieszka naprawdę? Czy są
    takie spisy? Rzecz się dzieje w Wa-wie.
    pozdr.
    -n.

  • 2. Data: 2004-10-20 22:07:36
    Temat: Re: znaleźć osobę gdzie mieszka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "-ness" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    teoretycznie jest. W praktyce nikt Ci tego nie udostępni. A jak udostępni,
    to i tak nie znajdziesz, bo może nie być na nią mieszkanie, a jak nawet to
    nie wiadomo jaka to okolica, skoro raz na rok przychodzi.

  • 3. Data: 2004-10-21 03:32:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    -ness wrote:

    > Podobno gdyby jej udowodnić gdzie mieszka naprawdę to można byłoby ją sądownie
    > wykurzyć tylko nikt z sąsiadów nie chce bawić się w detektywa.(Kobieta bywa

    To wynajmijcie detektywa. Jak wam 'się nie chce', to zróbcie zrzutkę na
    fachowca.

    > naprawdę tylko raz na rok oraz w czasie kontrolowanych nalotów ZAN, który
    > każdorazowo ją informuje, kiedy przyjdzie sprawdzić czy jest w domu (Kpina,

    Wiesz - gdyby nie uprzedzali, mogliby trafic, kiedy jej akurat nie ma,
    bo np. wyszła na pół godziny do sklepu.

    > nie ?). Czy jest sposób aby zbadać na podstawie danych własności spółdzielczych
    > lokali, czy też ksiąg wieczystych w okolicy gdzie ktoś mieszka naprawdę? Czy są
    > takie spisy? Rzecz się dzieje w Wa-wie.

    ROTFL

    Jakby księgi wieczyste czy inne akty własności były bardziej wiarygodne
    pod względem lokalizacji dotyczących ich osób od rejestrów meldunkowych.

    Zwłaszcza, że to właśnie rejestry meldunkowe są przeznaczone do
    lokalizacji, a nie akty własności.

  • 4. Data: 2004-10-21 06:07:29
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik -ness pisze:

    > Mam sąsiadkę która tylko meldunkowo mieszka za ścianą a w rzeczywistości
    > zupełnie gdzie indziej.
    [...]
    > Czy jest sposób aby zbadać [...] gdzie ktoś mieszka naprawdę?
    Ja w pierwszej kolejności sprawdziłbym w sieciach komórkowych na jaki
    adres przychodzą jej faktury za telefon. Jeśli to nie dałoby rezultatu
    to w Urzędzie Skarbowym.

  • 5. Data: 2004-10-21 11:31:19
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    or.workplace.pl...
> [...]
    > Ja w pierwszej kolejności sprawdziłbym w sieciach komórkowych na jaki
    > adres przychodzą jej faktury za telefon. Jeśli to nie dałoby rezultatu

    Hehehe a to dobre!! Sieci komórkowe bardzo chetnie powiedzą ci na jaki adres
    przesyłają faktury, aż czekają na takie pytanie.

    W US nie dowiesz się nawet z pozoru jawnych informacji jak NIP jakiejś tam
    firmy. Życze więc powodzenia, może ktoś z urzędasów bedzie na haju i powie
    ci gdzie mieszka nieoficjalnie osoba, której szukasz.

  • 6. Data: 2004-10-21 12:12:12
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik remeeq pisze:

> [...]
    > firmy. Życze więc powodzenia, może ktoś z urzędasów bedzie na haju i powie
    > ci gdzie mieszka nieoficjalnie osoba, której szukasz.
    Kolego, gdzie i kiedy Ty się urodziłeś? Żyjemy chyba razem w Polsce
    i muszę Ci pisać, że do tego potrzebne są tzw. układy?