  • 11. Data: 2003-04-22 10:46:43
    Temat: Re: zmiana meldunku - zmiana dokumentow [crosspost]
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "t...@w...pl" <t...@w...pl> napisał(a):

    > Z drugiej strony, nie za wcześnie jescze na kupowanie wspólnych
    > rzeczy ? Teraz będziesz żyła kilka miesięcy w niepewności (to
    > tak na marginesie).

    Heh, dobre ;-)

    --
    wozik[at]stone.pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb

  • 12. Data: 2003-04-22 12:44:07
    Od: "kulka" <k...@N...net>

    Użytkownik "t...@w...pl" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ze zmianą dokumentów poczekaj do ślubu, nie słyszałem, żeby ktoś został za
    > ukarany za niezmieniony dokument.

    Gdybym mogła poczekać - to nie miałabym probelmu i nie zadawalabym pytania
    na grupie:)

    > Z drugiej strony, nie za wcześnie jescze na kupowanie wspólnych rzeczy ?
    > Teraz będziesz żyła kilka miesięcy w niepewności (to tak na marginesie).

    Nie za wcześnie, nię będę żyła w niepewności i (tak na marginesie) nie tego
    tyczyło się moje pytanie.

  • 13. Data: 2003-04-22 12:46:33
    Od: "kulka" <k...@N...net>

> [...]

    Nie za wcześnie, nię będę żyła w niepewności i (tak na marginesie) nie tego

    Pozdrawiam,

    --
    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 14. Data: 2003-04-23 20:46:01
    Od: "Janek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "huck" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kulka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

    > zameldować.

    Nie zapomnij o aktualizacji numeru NIP w Urzedzie Skarbowym. Kazda zmiana
    adresu wymaga aktualizacji NIP - co wychodzi najczęsciej przy skladaniu
    PIT-a
    Pozdrawiam
    Janek

  • 15. Data: 2003-04-23 21:34:38
    Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl>

    Janek wystukał:

    > Nie zapomnij o aktualizacji numeru NIP w Urzedzie Skarbowym. Kazda zmiana
    > adresu wymaga aktualizacji NIP - co wychodzi najczęsciej przy skladaniu
    > PIT-a

    Ej, *numer* NIP to raczej zostaje bez zmian, zawiadamiasz o zmianie
    przypisanych do niego danych...

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
    --<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

  • 16. Data: 2003-04-23 21:39:11
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    Użytkownik "kulka" <k...@N...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > na grupie:)

    > Nie za wcześnie, nię będę żyła w niepewności i (tak na marginesie) nie

    Życzę Ci jak najlepiej !
    (tak na marginesie, mam nadzieję, ze nie będziesz tego żałowała- tzn.
    wspólnoty majątkowej- oczywiście w przyszłości)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2003-04-24 08:49:59
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "t...@w...pl" <t...@w...pl> napisał(a):

    > Życzę Ci jak najlepiej !
    > (tak na marginesie, mam nadzieję, ze nie będziesz tego żałowała-
    > tzn. wspólnoty majątkowej- oczywiście w przyszłości)

    Masz jakieś przykre doświadczenia, czy jak?

    Bo tak się składa, że to ja jestem drugą połową w tym związku ;-))

    --
    wozik[at]stone.pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb

  • 18. Data: 2003-04-24 09:23:51
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Jo'Asia <j...@r...art.pl> napisał(a):

    > Ej, *numer* NIP to raczej zostaje bez zmian, zawiadamiasz o
    > zmianie przypisanych do niego danych...

    Na pewno chodziło o złożenie dokumentu NIP-3, w którym właśnie
    aktualizuje się dane podatnika.

    Ale po tym wiemy ;-) W każdym razie dziękujemy za wszelkie
    informacje.

    --
    wozik[at]stone.pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb

  • 19. Data: 2003-04-24 11:04:08
    Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl>

    Użytkownik "Wozik"

    > Masz jakieś przykre doświadczenia, czy jak?
    >
    > Bo tak się składa, że to ja jestem drugą połową w tym związku ;-))

    To życzymy Wam tego Wam obojgu ;)))

    Wojtek
    --
    , Wojciech "Voqo" Gołąbowski
    . / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

  • 20. Data: 2003-04-24 12:50:14
    Od: "kulka" <k...@N...net>

    Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał

    > To życzymy Wam tego Wam obojgu ;)))

    My tez sobie tego życzymy:))

    A tak poza tym - obie strony są równoprawnymi wlaścicielami mieszkania,
    każda zgodnie z aktem notarialnym jest właścicielem połowy lokum.
    I czy przed ślubem, czy po - mieszkanie należy w połowie do jeden strony, w
    połowie do drugiej strony.

    Nie widzę w tym ani różnicy, ani ryzyka większego niż to, które towarzyszy
    wszystkim innym parom małżeńskim kupującym mieszkanie PO ślubie, a nie
    bezpośrednio PRZED.

    Za życzenia dziekujemy:-)

    EOT

    --