  • 1. Data: 2003-04-21 21:35:06
    Temat: Rozpoczęcie działalności - fundusze inwestycyjne pytania
    Od: "Robert Trucki" <r...@w...pl>

    Dzieńdobry
    Jestem wlaśnie świerzo upieczonym magistrem elektroniki. Podczas studiów
    zaprojektowałem wiele nowcyh urządzeń, które znacznie ułatwiją życie w wielu
    dziedzinach. Z tego co zauważyłem podobnybh rozwiązań nie ma wogóle na
    rynku. Przyszedł mi więc do głowy pomysł czemu by samemu nie zaczać
    produkować tych urządzeń. Niestety zaraz pojawił się problem skąd na to
    fundusze , oraz wile pytań prawnych itp. Chciałbym się dowiedzieć jakie
    instytucje finansowe mogłyby mi pomóc w rozwinieciu mojego biznesu. Myślałem
    również o firmach typu inkubator, ale nie mam pojęcia jak one sie nazywają.
    Może ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak rozwiązać tą sytuację ?/
    Za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuję