  • 1. Data: 2003-04-21 18:36:14
    Temat: wezwanie do wyplaty
    Od: "Iwona" <i...@...v.pl.nie.spamuj>

    Witam grupowiczow...
    Mam pytanie dotyczace wyplaty odszkodowania - zadoscuczynienia za szkody
    jakie ponioslam w wypadku samochodowym. Szkoda byla zgloszona do firmy
    ubezpieczeniowej 7 lutego 2003 roku, upoważnieniedo wgladu w dokumentace
    medyczna wyslalam im na ich pismo 21 lutego 2003 i do tej pory cisza.
    Slyszalam ze firmy ubezpieczeniowe maja na wyplate odszkodowania 30 dni.
    Zatem jest juz troche po czasie i postanowilam wyslac im wezwanie do wyplaty
    odszkodowania. Jednak nie znam sie kompletnie na zasadach pisania takiego
    wezwania. Szukalam juz w google i nic. Czy mozecie mi doradzic jak to ma
    wygladac?

    Pozdrawiam,
    Iwona