  • 1. Data: 2003-04-21 18:21:55
    Temat: Umowa o dzielo
    Od: "Lol_ek" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jeden z podpunktów umowy zawiera następującą treść.

    Klony ProgramuX.
    Autor do 20XX roku nie ma prawa napisać innego programu o podobnym zakresie
    działania jak X i sprzedawać go samodzielnie lub zlecać jego sprzedaż innym
    firmom. W przypadku naruszenia tego punktu umowy Autor zapłaci firmie Y
    odszkodowanie w wysokości X zł

    Generalnie jestem autorem darmowego programu o "podobnym" działaniu z tym ze
    powstał on przed rozpoczęciem pracy nad projektem o którym jest mowa w
    umowie, Chciał bym go dalej rozwijać.
    Czy podpisując umowę musiał bym zawiesić moja dotychczasowa ( darmowa,
    nigdzie nie odnotowana ) prace nad darmowymi projektami.

    Czy powinienem wprowadzić do umowy aneks, który by precyzował określenie "
    podobny zakres " ?
    Jeśli tak, to na jakie aspekty zwrócić uwagę.

    Lol_ek