  • 1. Data: 2003-04-21 19:54:29
    Temat: Uszczerbek na zdrowiu wlamywacza
    Od: "sd_soft" <s...@p...onet.pl>

    Witam uprzejmie !
    Czy przytrafilo sie komus z Was wlamanie do samochodu i kradziez
    wartosciowwych
    przedmiotow (np telefon, dokumenty itp) ? Jesli tak to byc moze
    zrosumiecie mnie.
    Otoz mam pytanie :
    Zalozmy ze pewien pirotechnik-amator, zostawil w samochodzie plecak
    z testowym ladunkiem wybuchowym. Zostal on skradziony podczas wlamania do
    samochodu
    - wlamywacz na skutek otwarcia plecaka i wybuchu ladunku doznal powaznego
    uszczerbku na zdrowiu.
    Jakia ew. kara grozi osobie ktora zostawila taki ladunek w samochodzie ?

    A teraz sytuacja rzeczywista - jest pewne miejsce w pewnym miescie, gdzie
    zostawiajac w samochodzie
    cokolwiek - nawet torbe ze smieciami - istnieje 99% prawdopodobienstwo ze
    wracajac do auta
    nie bedzie jej - dotyczy to takze jednej z szyb w aucie :(

    Chce zostawic w aucie cos, co po otwarciu w pewnym sensie "uszkodzi"
    wlamywacza.
    Co sadzicie o takim wystepku ? I jak takie postepowanie wyglada w swietle
    prawa ?

    Jestem juz mocno podenerwowany (delikatnie mwiac) tym jak policja traktuje
    wlamania do aut,
    a ja akurat nie mam innej mozliwosci - musze niektore zeczy zostawiac w
    aucie.
    Czy schowam je pod siedzenie, czy przykryje czyms - nie ma to znaczenia - i
    tak ukradna :(
    A moze tez mam sie przyczaic i sam wymierzyc sprawiedliwosc ?

    Prosze o opinie...

    Pzdr.
    S.

  • 2. Data: 2003-04-21 20:15:39
    Temat: Re: Uszczerbek na zdrowiu wlamywacza
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <b81ia7$4s2$1@atlantis.news.tpi.pl> sd_soft napisał(a):
    > Jestem juz mocno podenerwowany (delikatnie mwiac) tym jak policja traktuje
    > wlamania do aut,
    dlaczego wiec nie rozwazasz wysadzenia komisariatu?
    pozdrawiam Andrzej

  • 3. Data: 2003-04-21 22:18:05
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Mon, 21 Apr 2003 21:54:29 +0200, "sd_soft" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >uszczerbku na zdrowiu.
    >Jakia ew. kara grozi osobie ktora zostawila taki ladunek w samochodzie ?

    Moze na kazdych z 4 dzwi widoczna kartka za szyba

    "Uwaga - wejście do środka grozi śmiercią lub zranieniem
    Attention - entry inside threatens death or injury"

    tak jak w posesji, mozna miec psa zagrazajacego smiercia,
    jednak wymagane jest ostrzezenie stosownym napisem.

  • 4. Data: 2003-04-21 22:40:19
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    >"Uwaga - wejście do środka grozi śmiercią lub zranieniem
    >Attention - entry inside threatens death or injury"

    to może lepiej taki napis: "Uwaga, w środku śpi teściowa"
    - na mnie to działa lepiej niż hasła: "pies", "wysokie napięcie" czy
    "materiały wybuchowe".
    :P
    Ewa

  • 5. Data: 2003-04-22 05:36:46
    Od: "marr23" <m...@o...pl>

    Użytkownik "sd_soft" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam uprzejmie !....
    > Otoz mam pytanie :
    > "A moze tez mam sie przyczaic i sam wymierzyc sprawiedliwosc ?"

    Moja odpowiedź będzie krótka: polecam lekture pt"POMOCY !!POMÓZCIE!!"
    Umieszczonej na tym forum dnia19.04.2003r. i na pewno to cię przekona i
    znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-04-22 08:06:06
    Od: "Sz." <s...@p...onet.pl>

    > Moja odpowiedź będzie krótka: polecam lekture pt"POMOCY !!POMÓZCIE!!"
    > Umieszczonej na tym forum dnia19.04.2003r. i na pewno to cię przekona i
    > znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.
    > Pozdrawiam

    Oj....
    Faktycznie daje wiele do myslenia.