  • 1. Data: 2005-09-19 09:14:20
    Temat: zmiana adresu
    Od: "Robert Drygała" <r...@c...biz.pl>

    Witam

    Zmieniłem adres zameldowania i zamieszkania,
    mięsiąc później na stary adres przyszło pismo prawdopodobnie z sądu,
    niestety
    niestety nowy najemca nie poinformował mnie o tym.

    1. W przypadku sprawy która trwa muszę sąd powiadomić o zmianie adresu.(to
    wiem )
    2. A w przypadku nowej sprawy ??

    Czy sąd może uznać przesyłkę listowną awizowaną jako dostarczoną ??
    kiedyś tak mi powiedziała sędzia.

    Wiem jedynie z jakiego miasta była przesyłka, mam teraz iść do sądu tego
    miasta i szukać sprawy ??

    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2005-09-19 09:19:06
    Temat: Re: zmiana adresu
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Robert Drygała napisał(a):

    > Czy sąd może uznać przesyłkę listowną awizowaną jako dostarczoną ??
    > kiedyś tak mi powiedziała sędzia.

    Moze. Adresat zawiadomiony przez awizo.

    > Wiem jedynie z jakiego miasta była przesyłka, mam teraz iść do sądu tego
    > miasta i szukać sprawy ??

    W jakim charakterze wystepujesz w tej sprawie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-09-19 09:45:19
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Moze. Adresat zawiadomiony przez awizo.

    pod nieprawidłowym adresem?

    MAc

  • 4. Data: 2005-09-19 10:06:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MAc napisał(a):

    > pod nieprawidłowym adresem?

    A skad sad ma o tym wiedziec ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-09-20 07:53:55
    Od: "Robert Drygała" <r...@c...biz.pl>

    > W jakim charakterze wystepujesz w tej sprawie ?

    w charakterze strony . prawdopodobnie

  • 6. Data: 2005-09-20 07:56:32
    Od: "Robert Drygała" <r...@c...biz.pl>

    > A skad sad ma o tym wiedziec ?

    Czy to oznacza, że w Polsce mogę kogoś pozwać podać zły adres ( czytaj.
    pomylić się np: w podawaniu adresu w pozwie będąc święcie przekonanym że
    jest poprawny )
    sprawa się odbędzie przeciwnik nic o niej się nie dowie i wygram a po 2
    tygodniach wyrok się
    uprawomocni... etc ??

    gdzie mogę znaleźć ustawę ? przepisy etc.

    pozdrawiam Robert

  • 7. Data: 2005-09-20 08:50:15
    Od: Robi <r...@i...pl>

    Robert Drygała napisał(a):

> [...]
    > jest poprawny )
    > sprawa się odbędzie przeciwnik nic o niej się nie dowie i wygram a po 2

    Nie tylko w Polsce. Z tego co wiem takie same przepisy obowiązują w
    Niemczech i Austrii.

    Pzdr.

  • 8. Data: 2005-09-20 10:14:00
    Od: "Robert Drygała" <r...@c...biz.pl>

    To jakaś paranoja....

  • 9. Data: 2005-09-20 11:19:44
    Od: Robi <r...@i...pl>

    Robert Drygała napisał(a):
    > To jakaś paranoja....

    Czemu ?

  • 10. Data: 2005-09-20 12:06:01
    Od: CN <b...@h...com>

    Robert Drygała napisał(a):
> [...]
    > przekonanym że jest poprawny ) sprawa się odbędzie przeciwnik nic o
    > niej się nie dowie i wygram a po 2 tygodniach wyrok się

    Dokładnie tak jest i niektórzy z umiłowaniem tą możliwość wykorzystują.
    /CN