  • 1. Data: 2005-09-19 08:47:20
    Temat: przywrócenie kobiety ciężarnej do pracy, i co dalej?
    Od: "Konrad" <k...@m...lublin.pl>

    witam!

    mam nastepujące pytania, ponieważ udało nam sie wyegzekwować od pracodawcy
    mojej żony
    anulowanie (czyt. unieważnienie) wypowiedzenia (z trzymiesięcznym okresem).
    Czas wypowiedzenia upłynął z ostatnim dniem czerwca, natomiast ciąża
    została potwierdzona badaniami pod koniec sierpnia, i wtedy to właśnie
    wystąpiliśmy do pracodawcy z pismem.

    Pytania moje jest nastęujące:

    1.Czy jeżeli żona przyjęła odprawę zgodnie z przysługującym jej prawem, to
    teraz wobec tego że wypowiedzenie zostało anulowane zakład pracy bedzie
    domagał się zwrotu pieniędzy?

    2.Czy pracodawca powinien wypłacić (wyrównąć) należność za czas
    nieprzepracownay tj.od zakonczenia umowy do czasu kiedy przywrócił
    pracownicę do pracy (powiedzmy że jest to okres ok. półtora miesiąca)?

    z góry dziękuje za fochową radę

    pozdrawiam KONRAD

  • 2. Data: 2005-09-20 06:03:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Konrad napisał(a):

> [...]
    > teraz wobec tego że wypowiedzenie zostało anulowane zakład pracy bedzie

    Pewnie tak.

    > 2.Czy pracodawca powinien wypłacić (wyrównąć) należność za czas
    > nieprzepracownay tj.od zakonczenia umowy do czasu kiedy przywrócił
    > pracownicę do pracy (powiedzmy że jest to okres ok. półtora miesiąca)?

    Za czas od kiedy pracodawca dowiedział się o ciąży.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."