  • 11. Data: 2005-09-20 12:19:18
    Temat: Re: zmiana adresu
    Od: "Robert Drygała" <r...@c...biz.pl>

    > Czemu ?

    bo wychodzi na to że powinienem się dla pewności dowiadywać czy w
    jakimkolwiek sądzie
    w polsce nie toczy się jakieś postępowanie w której jestem stroną.... tak 1
    raz w miesiącu...

  • 12. Data: 2005-09-20 12:23:44
    Od: "Robert Drygała" <r...@c...biz.pl>

    No dobra a jak już coś takiego nastapi jest jakaś procedura odwoławcza czy
    coś ?
    ??

  • 13. Data: 2005-09-20 14:38:52
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Drygała napisał(a):
    > No dobra a jak już coś takiego nastapi jest jakaś procedura odwoławcza czy
    > coś ?
    > ??

    jest...

    KG

  • 14. Data: 2005-09-21 10:29:26
    Od: "Robert Drygała" <r...@c...biz.pl>

    > jest...

    he he dobra doprecyzuje ... jaka i gdzie sie czegoś wiecej dowiedzieć ....

  • 15. Data: 2005-09-21 13:11:51
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Drygała napisał(a):
    > he he dobra doprecyzuje ... jaka i gdzie sie czegoś wiecej dowiedzieć ....

    W kodeksie postępowania cywilnego :)
    W zależności od sytuacji - wniosek o przywrócenie teminu, wznowienie
    postępowania albo przyjęcie że orzeczenie nigdy się nie uprawomocniło,
    bo nie było doręczone prawidłowo.

    KG

  • 16. Data: 2005-09-21 23:04:38
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Mithos wrote:

    > Moze. Adresat zawiadomiony przez awizo.

    No nie do końca. Skoro pytający wcześniej się przemeldował, czyli
    oficjalnie zgłosił, że mieszka gdzieingdziej, to takie zawiadomienie
    błędnie zostało uznane za doręczone. Czyli jak człowiek się już dowie, w
    czym rzecz, to będzie miał możliwość powołania się na podstawowy błąd
    formalny.

    --
    MArta
    m...@N...pl