  • 1. Data: 2005-09-19 07:52:14
    Temat: co z kosztami leczenia
    Od: halina<h...@o...pl>

    Do SR wnioslam pozew p.mężowi o zasądzenie obowiązku partycypowania w kosztach
    utrzmiania domu.
    Czy mogę rozrzerzyć pozew o zasądzenie na moją recz pomocy finansowej w
    wydadkach jakie ponoszę w związku z ciężką chorobą(miesięczny wydatek na ten cel
    -to ok.500zł).?.
    Chociaż pracuję zawodowo, bo zmusza mnie do tego sytuacja materialna -nie
    wystarcza mi pieniędzy na wykupienie wszystkich leków,cz zrobienie koniecznych
    badań.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-19 08:10:42
    Temat: Re: co z kosztami leczenia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    halina napisał(a):

    > Czy mogę rozrzerzyć pozew o zasądzenie na moją recz pomocy finansowej w

    Możesz. Szczegóły w art. 193 kpc.

    L.