  • 1. Data: 2005-09-19 09:04:42
    Temat: Nakaz zaplaty
    Od: "Jakub Gdula" <j...@g...pl>

    Witam!

    Dostałem właśnie z sądu nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym. Obok
    właściwej kwoty mam też zapłacić 30 zł tytułem kosztów powstępowania. I tu
    pytanie: czy wpłacam to wraz z właściwą kwotą na konto wierzyciela, czy może
    na konto sądu? I jeszcze jedno: kwotę mam wpłacić wraz z odestkami w wysokości
    ustawowej od dnia 2005-09-01 do dnia zapłaty. Mam więc obowiązek doliczać
    jeszcze do zasądzonej kwoty odsetki za te 3 tygodnie, tak?

    Dzięki za informacje,

    Pzdr, JG

  • 2. Data: 2005-09-19 09:19:27
    Temat: Re: Nakaz zaplaty
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Jakub Gdula" <j...@g...pl> naskrobał/a w

    > powstępowania. I tu pytanie: czy wpłacam to wraz z właściwą kwotą na
    > konto wierzyciela, czy może na konto sądu?

    Wierzycielowi.

    > I jeszcze jedno: kwotę
    > mam wpłacić wraz z odestkami w wysokości ustawowej od dnia
    > 2005-09-01 do dnia zapłaty. Mam więc obowiązek doliczać jeszcze do
    > zasądzonej kwoty odsetki za te 3 tygodnie, tak?

    Tak

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kazda wyplata wynagrodzenia jest dzialaniem na szkode spólki, a tego prawo zabrania.