  • 1. Data: 2004-01-29 23:36:13
    Temat: zly PIT-11
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Dostalem od pracodawcy zly PIT- 11 za 2003 rok - w wersji 10, a nie 11. Obie
    wersje róznia sie dosc powaznie ukladem pól.
    Wg mnie pracodawca nie dopelnil obowiazku dostarczenia do 31 stycznia
    prawidlowego PIT-11. Juz nie zdazy. Poniewaz mam z nim na pienku,
    zastanawiam sie czy na powyzszej podstawie moge mu wybrac jaja mówiac
    kolokwialnie.

    Jakies sugestie macie?

    --
    SQLwysyn

  • 2. Data: 2004-01-30 12:11:42
    Temat: Re: zly PIT-11
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > Wg mnie pracodawca nie dopelnil obowiazku dostarczenia do 31 stycznia
    > prawidlowego PIT-11. Juz nie zdazy. Poniewaz mam z nim na pienku,

    A czy nie do 31 marca...?
    TomekS

  • 3. Data: 2004-01-30 12:22:33
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik TomekS napisał:

    > A czy nie do 31 marca...?
    Od tego roku do 31 stycznia. Mi tez buc poprzedni pracodawca nie
    dostarczyl:-( Od poniedzialku zaczynam donosic:-)

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 4. Data: 2004-01-30 13:16:45
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości

    > Od tego roku do 31 stycznia.

    Precyzujac - w tym roku do 31 stycznia. W przyszlym prawdopodobnie bedzie po
    staremu. Ale nadal oczekuje merytorycznej odpowiedzi - co zrobic pracodawcy
    za niedopelnienie tego obowiazku?

    --
    SQLwysyn

  • 5. Data: 2004-01-30 13:23:38
    Temat: Odp: zly PIT-11
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik SQLwysyn <s...@w...pI> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bvdlh7$1hle$...@m...aster.pl...
> [...]
    po
    > staremu. Ale nadal oczekuje merytorycznej odpowiedzi - co zrobic

    Powiesić za jaja na haku ;-)))))
    Jeszcze nie wiem co z pracodawcą-kobietą ;-)))

    PBNMSP

    Krzychu

  • 6. Data: 2004-01-30 13:42:51
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    SQLwysyn wrote:

> [...]
    > po staremu. Ale nadal oczekuje merytorycznej odpowiedzi - co zrobic
    > pracodawcy za niedopelnienie tego obowiazku?

    Wyluzuj...
    Kopia powinna isc do US.

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-01-30 13:53:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracodawcy
    >
    > Powiesić za jaja na haku ;-)))))
    > Jeszcze nie wiem co z pracodawcą-kobietą ;-)))

    Pracodawca istotnie jest kobieta. Ale co im zrobic , by jak najbardziej ich
    zabolalo (prawnie, podatkowo)?

    --
    SQLwysyn

  • 8. Data: 2004-01-30 20:38:34
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik SQLwysyn napisał:

    > Precyzujac - w tym roku do 31 stycznia. W przyszlym prawdopodobnie bedzie po
    > staremu. Ale nadal oczekuje merytorycznej odpowiedzi - co zrobic pracodawcy
    > za niedopelnienie tego obowiazku?

    Ja od poniedzialku uderzam grzecznie, a od wtorku uderzam zlozyc skarge
    do urzedu skarbowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 9. Data: 2004-01-30 23:13:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jan 2004, SQLwysyn wrote:

> [...]
    >+ wersje róznia sie dosc powaznie ukladem pól.
    >+ Wg mnie pracodawca nie dopelnil obowiazku dostarczenia do 31 stycznia
    ^^^^^^^^^^^^

    Chyba sobie 'trochę' dopisałeś :) - masz rację, ale "nieprawidłowość"
    sama z siebie nie musi być powodem do ukarania (jak rozumiem
    wyglądasz na zainteresowanego takim przebiegiem sprawy :>).
    Zastanów się po co istnieje instytucja "korekty" :)
    A na "podatki" jest konkretny przykład "z życia": wezwanie US
    do złożenia poprawionych PITów w ciągu 10 dni.

    >+ zastanawiam sie czy na powyzszej podstawie moge mu wybrac jaja mówiac
    >+ kolokwialnie.
    >+
    >+ Jakies sugestie macie?

    Że może trafi ci się kiedyś sytuacja odwrotna ? ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 10. Data: 2004-02-03 22:33:01
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik [edymon] napisał:
    [ciach]
    > Mi tez buc poprzedni pracodawca nie
    > dostarczyl:-( Od poniedzialku zaczynam donosic:-)

    O cholera, dostarczyl skubaniec poleconym dzisiaj... a ja juz tak
    chcialam na mojego bylego pracodawce doniesc... jaka szkoda....:-)))

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka