  • 1. Data: 2004-01-29 22:56:37
    Temat: Straz miejska moze stac z radarem ?
    Od: "PePe" <b...@a...net.pl>

    Witam serdecznie.
    Słyszałem ostatnio że straż miejska na obszarze zabudowanym ma dostać takie
    uprawnienia jak kontrolowanie prędkości i wlepianie za to mandatów / punktów.
    Ciekawy jestem czy to prawda i na podstawie jakich przepisów.
    pozdrawiam PePe

  • 2. Data: 2004-01-29 23:18:45
    Temat: Re: Straz miejska moze stac z radarem ?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Słyszałem ostatnio że straż miejska na obszarze zabudowanym ma dostać takie

    Jakbys troche czytal grupy, to bys wiedzial ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-01-30 08:39:57
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "PePe" <b...@a...net.pl> napisał:

    >kontrolowanie prędkości i wlepianie za to mandatów
    Źle słyszałeś. Nieprawda.

    >/ punktów.
    Punkty przypisuje komendant .woj. Policji, a nie SM.

    Artur Golański

  • 4. Data: 2004-01-30 19:24:32
    Od: "PePe" <b...@a...net.pl>

    Artur Golanski wrote:

    > Punkty przypisuje komendant .woj. Policji, a nie SM.
    >
    > Artur Golański
    Tak, ale na wniosek SM (jak policji nie było)

  • 5. Data: 2004-01-30 19:51:58
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "PePe" <b...@a...net.pl> napisał:

    > Tak, ale na wniosek SM (jak policji nie było)
    Co 'tak' i na wniosek w jakiej sprawie ? Pisz jaśniej o co ci chodzi.
    Tnij zbędny tekst.

    Artur Golański

  • 6. Data: 2004-01-31 21:41:33
    Od: "PePe" <b...@a...net.pl>

    PePe wrote:
    Tak, ale na wniosek SM (jak policji nie było)

    Przeczytaj uważnie OK? Punkty są wlepiane na wniosek SM jak policji nie było
    przy zdarzeniu.
    A poza tym gdzie tu zbędy tekst ?
    Pozdrawiam PePe

  • 7. Data: 2004-02-01 10:11:33
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "PePe" <b...@a...net.pl> napisał:

    >Punkty są wlepiane na wniosek SM jak policji nie było
    >przy zdarzeniu.
    Nudzisz PePe ! Najpierw pytasz, potem nie zgadzasz się z odpowiedzią
    (to po co pytanie skoro wiesz lepiej ?)

    A prawo stanowi tak: SM NIE 'wlepia punktów', tylko zgodnie ze swoimi
    uprawnieniami (bardzo ograniczonymi jesli chodzi o kierowców poj.
    mechanicznych) wystawia MK. Jeśli obwiniony go przyjmie, to SM powinna
    powiadomić (żadnych wniosków) o tym fakcie właściwego komendanta woj.
    Policji, podając na ustalonym formularzu dane o sprawcy, wykroczeniu,
    MK itd. Resztę czytaj: http://artgola.webpark.pl/punkty.htm

    Artur Golański

  • 8. Data: 2004-02-01 12:18:05
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powiadomić (żadnych wniosków) o tym fakcie właściwego komendanta woj.
    > Policji, podając na ustalonym formularzu dane o sprawcy, wykroczeniu,

    I co za różnica: wniosek czy powiadomienie?
    Jak się zwał tak zwał a skutek taki że SM Ci punkty da ( w praktyce
    żadna różnica czyje ręce je wpiszą do kompa);)

    Pozdr
    Leszek

  • 9. Data: 2004-02-01 13:39:28
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Leszek" <l...@u...fm> napisał:

    >I co za różnica: wniosek czy powiadomienie?
    Leszku, wydawało mi się, że komu jak komu, ale Tobie powinno to
    różnicę robić (zawsze wychwytujesz najdrobniejsze różnice w prawnym
    nazewnictwie - i dobrze-wreszcie to grupa o prawie i nie mozna
    spokojne przechodzić obok, gdy ktoś powtarza plotki).

    Dla mnie wniosek składa ktoś do kogoś i o coś. Przyjmujący wniosek
    rozpatruje go i realizuje albo nie (np. z przyczyn proceduralnych).

    >SM Ci punkty da
    Mnie SM może dać MK. Natomisat przypisanie punktow jest niejako
    obligatoryjne (z mocy prawa) pod warunkiem, że informacja zostanie
    przesłana, co SM może niedopełnić i w tym momencie niejako dzięki SM
    przypisanie punktów może mnie ominąć.

    >( w praktyce żadna różnica czyje ręce je wpiszą do kompa);)
    To akurat racja.

    Artur Golański

  • 10. Data: 2004-02-01 18:24:01
    Od: "PePe" <b...@a...net.pl>

    Artur Golanski wrote:

    > Nudzisz PePe ! Najpierw pytasz, potem nie zgadzasz się z odpowiedzią
    > (to po co pytanie skoro wiesz lepiej ?)
    >

    > Artur Golański

    Moje pytanie nie dotyczyło możliwości obdarowywania punktami przez SM tylko
    możliwości pomiaru prędkości pojazdów i ich zatrzymywania przez ww.
    funkcjonariuszy.
    Oczywiście pomijam jasne sytuacje gdze SM może zatrzymać pojazd np. jazda pod
    prąd.
    Pozdrawiam
    PePe