  • 1. Data: 2004-01-30 00:16:17
    Temat: pierwsza TV w internecie
    Od: CC <o...@i...pl>

    W tych dniach pojawila sie w internecie pierwsza polska telewizja.

    Odebranie wladzy monopolu na media to podstawa zlamania tego systemu.

    W dobie internetu kazdy ma w zasiegu wydawanie wlasnej gazety, mysle
    ze jestesmy 2,3 lata od czasow gdy kazdy majacy komputer i dostep do
    internetu bedzie mogl emitowac taka telewizje.

    W tej sytuacji nalezy oczekiwac szybkiej reakcji zdegenerowanej wladzy
    ktora wprowadzi odpowiednia ustawe ktora zablokuje te mozliwosci.

    W moim serwisie link do telewizji.

    "Obywatelskie nieposluszenstwo"
    http://obnie.w.interia.pl

    CC

  • 2. Data: 2004-01-30 09:17:51
    Temat: Re: pierwsza TV w internecie
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Fri, 30 Jan 2004 01:16:17 +0100, CC <o...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    >W tej sytuacji nalezy oczekiwac szybkiej reakcji zdegenerowanej wladzy
    >ktora wprowadzi odpowiednia ustawe ktora zablokuje te mozliwosci.

    Transfer przekroczony

    bu cheche, ale lameriada :P

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 3. Data: 2004-01-30 09:36:46
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "futszaK" <t...@s...pl> napisal w wiadomosci
    > On Fri, 30 Jan 2004 01:16:17 +0100, CC <o...@i...pl> wrote:
    [ciach]
    > Transfer przekroczony
    >

    > bu cheche, ale lameriada :P

    szkoda... chetnie poczytalbym sobie o masonskim spisku, tajemniczej grupie
    Bilderberg, Michniku jako ruskim sierzancie prokuratorach i gangsterach...
    obejrzalbym tenm prawdziwie polski i narodowy program telewizyjny... Kurde,
    jak ktos usiluje udowadniac, ze "komory gazowe" w oswiecimiu nie mogly
    sluzyc do gazowania ludzi bo bylo to technicznie niemozliwe do wykonania
    (jak np wpakowanie do nich 10 osób na metr kwadratowy) to zaraz krzycza, ze
    klamca oswiecimski i zeby go powiesic i zagazowac. A jak ktos wypisuje
    bzdury o masonach, i ogólnoswiatowym spisku to jest to dobrze i ok

  • 4. Data: 2004-01-30 10:10:35
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Rodrig von Falkenstein napisał:

    > szkoda... chetnie poczytalbym sobie o tajemniczej grupie
    > Bilderberg,

    ja czytałem,
    wstrząsające, co wiecej fakty sam się potwierdzają.
    Np.
    Grupa obraduje w Szwajcarii. (jak wiadomo Szwajcaria nie jest w UE, ale
    wynegocjowała sobie korzystne umowy - wiadomo, ona rządzi tym spiskiem
    masońskim).

    Powyższa tezę potweirdza fakt, że szwajcarskie wojsko, policja i słuzba
    bepzieczeństwa (cokolwiek by to nie było) ochraniały zjazd. Na mój mały
    rozum, musiały być zatem uruchomione przez rząd.

    Szwajcaria jest krajem banków, ktorymi rzecz jasna rządzą Żydzi, którzy
    też rządzą masonami. Wszsytko się zgadza Rodrigu, a Twoje zaprzeczaniu
    tylko potweirdza twój udział w spisku.

    pozdrawiam
    ja

    ps. jeśli nei odezwę się do poniedziałku tzn. że zgarnęła mnie jakaś
    tajna komórka wywiadowcza, ale zginąłem w wybuchu bomby podłożonej w GW.
    ps. II. Niech żyją prawdziwi Polacy!!!

  • 5. Data: 2004-01-30 10:37:08
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Grupa obraduje w Szwajcarii. (jak wiadomo Szwajcaria nie jest w UE, ale
    > wynegocjowała sobie korzystne umowy - wiadomo, ona rządzi tym spiskiem

    noo, świetnie. W takim razie polecam wejście na stronę www.vho.org i
    ściągnięcie stamtąd publikacji (np The Rudolf Report, i Hoax of the
    Twentieth Century) które zawierają podobno naukowe dowody na to, że
    gazowanie ludzi w Oświęcimiu nie miało miejsca. Podane tam fakty też same
    się potwierdzają, co więcej wskazują na istnienie żydowskiego spisku
    zmierzającego d wydojenia pieniędzy z reszty świata z powiołaniem się na
    rzekomy hoocaust.

    kurde... spiskowe teorie dziejów jakoś zawsze same się potwierdzają.
    Niestety zazwyczaj są one traktowane przez wyznawców jako nie podlegajace
    dyskusji dogmaty. Dlatego do prawdy chyba nigdy nie dojdziemy. Albo zajmie
    to całe lata. Dopiero dzisiaj ujawniono, ze historia o bohaterskiej obronie
    wieży spadochronowej w Katowicach to prawdopodobnie propagandowa bujda
    wymyślona zaraz po wojnie... pojawiają się dowody, że Polacy faktycznie
    wymordowali w Bydgoszczy wielu Niemców... na światło dzienne wyłażą obozy
    koncentracyjne dla Niemców działające w Polsce po wojnie... ciekawe do czego
    jeszcze dojdzie. Może rzeczywiście ci masoni żądzą światem. Razem z
    żydokomuną?

  • 6. Data: 2004-01-30 10:53:15
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Rodrig von Falkenstein napisał:

    > kurde... spiskowe teorie dziejów jakoś zawsze same się potwierdzają.

    to prawda, jest taka fajna książka pt. "Teoria Spisku".
    Gość udowadnia, że wszystkie spiskowe teorie są doparacowane w
    szczegółach, problem w tym, że same w sobie są bzdurą.

    Typu L. Miller jest robotem. Dowodem tego jest np., że przemawiając na
    siedząco trzyma prawą rękę nieco poniżej osi środkowej prawej ręki,a
    dzieje sie tak dlatego, że model robota GOV (skrót od goverment) -
    1500/L-30 ma problemy z synchronizacją górnej i dolnej części ciała
    (pardon mechanizmów).

    > Na światło dzienne wyłażą obozy
    > koncentracyjne dla Niemców działające w Polsce po wojnie... ciekawe do czego
    > jeszcze dojdzie.

    a to nie jest powszechnie wiadome????
    Babcia mi o tym opowiadała, że faktycznie tak było (na opolszczyźnie
    takie działały.

    > Może rzeczywiście ci masoni żądzą światem. Razem z żydokomuną?

    Problem w tym, że historia udowodniła ponad wszelką wątpliwość,
    że wszelkie międzynarodowe ogólne porozumienia się rozpadają, imperia
    upadają.

    Moja wybitna Pani od Historii, zawsze twierdziła, że tak jak rozpadło
    się imperium rzymskie, królestwo franków, cesarstwo napoleona,
    królestwo hiszpańskie, związek radziecki,
    tak tez upadną stany zjednoczone i UE pewnie też.

    dlaczego w przypadku spiskowców miałoby być inaczej? :)

    pozdrawiam

    marcin

  • 7. Data: 2004-01-30 18:43:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    marcin <s...@s...friends.id.pl> niebacznie popelnil

    Eeee tam, Panie Dzieju, wszyscy Polacy prawdziwi
    i farbowni to Żydzi,
    co powszechnie wiadomo,
    przecież.
    A i ten, jak mu tam ...
    ... jak zwał, tak zwał, ale musi odejść.
    Żeby Polska rosła w siłę, a ludzie żyli od morza do morza.

    --
    pozdro
    poreba

  • 8. Data: 2004-01-30 23:06:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jan 2004, Rodrig von Falkenstein wrote:
    [...]
    >+ wymyślona zaraz po wojnie... pojawiają się dowody, że Polacy faktycznie
    >+ wymordowali w Bydgoszczy wielu Niemców... na światło dzienne wyłażą obozy
    >+ koncentracyjne dla Niemców działające w Polsce po wojnie...

    *POJAWIAJĄ SIĘ* (obozy, o Bydgoszczy nie wiem) ??
    FYI: odbywając służbę wojskową miałem "przyjemność" widzieć
    taki byly "naprzemienny" obóz od środka. Łambinowice AFAIR.

    >+ ciekawe do czego jeszcze dojdzie.

    Widzę że do tego samego co w Niemczech: zaprzeczania że obozy
    koncentracyjne istniały... Są niewygodne dla wszystkich stron :]

    pozdrowienia, Gotfryd