  • Data: 2012-04-16 11:19:39
    Temat: Re: zlosliwy sasiad
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2012 10:59, Basia F pisze:
    > Tak jest kilka osob ktore przebywaly u mnie w ciagu dnia i slyszaly. Pozatym
    powtorze mam nagranie jak to slychac.
    > Fakt slychac tez u mnie wszelkie uzycie wody (nie tylko w WC) rozwalanie kotletow
    wlaczone pralki muzyke i inne ale zdaje sobie sprawe ze to normalne i nie zwracam na
    to uwage.

    Z tego wynika, że problem jest nie z dorosłym ani z dzieckiem, ani z
    Tobą, ale z fatalną izolacją akustyczną bloku.

    Co na to poradzisz? Nic nie poradzisz - możesz tylko poczekać aż dziecko
    dorośnie.

    I módl się żeby nie zaczęło grać np. na skrzypcach. Bo jak będzie miało
    nie daj Boże talent - to Cię czeka kilkanaście lat piłowania uszu :).

    p. m.