  • Data: 2012-04-18 08:15:58
    Temat: Re: zlosliwy sasiad
    Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2012 19:20:59 UTC+2 użytkownik Przemysław Adam
    Śmiejek napisał:
> [...]
    ustepstwa. Moze mozna w koncu wplynac zeby np. dziecko nie skakalo bo to bardzo
    slychac.

    > Ile dzieci wychowałaś?

    Wiesz co co by nie powiedziec zawsze masz jedno.
    Czy to ze to dziecko oznacza ze wszystko co im nie przeszkadza mu wolno ? ale z
    drugiej strony ja otrzymalam prosbe o nie robienie remontu po 19. Powinnam sie do tej
    prozby zastosowac ? Co mnie obchodzi dziecko w koncu co nie zakazane i co mi pasuje
    jest w porzadku a ze sasiad moze miec jakis problem no coz ktos kilka mposob temu
    napisal ze dzwiek nie zabija wiec ...