  • Data: 2012-04-18 08:13:54
    Temat: Re: zlosliwy sasiad
    Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2012 19:12:52 UTC+2 użytkownik Przemysław Adam
    Śmiejek napisał:
> [...]
    olala ostatnia sytacje ale przez 1,5 h sluchaj jak dziecko sie rzuca na podloge i
    sluchaj huku i drzacej podlogi to bylo ponad sily.

    > Niestety dzieci tupią i uderzają, bo taki mają sposób poruszania się i
    > zabawy. Nie ma w tym sugerowanej przez ciebie złośliwości.

    Ale ja nie mowie o tupaniu chodzeniu uderzaniu i tak dalej tylko o jednym jednym
    zachowaniu.
    > rano w weekend.
    >
    > A która była?

    Jak napisalam powyzej byla 8. Wybacz ale pracuje od 7 wiec codziennie musze wstac po
    5 rano wiec licze ze na weekend pospie sobie przynajmniej do tej 9. I w sumie nie
    bylo by sprawy gdyby np. taka pobodka zdarzyla sie raz na jakis czas. Niestety stalo
    sie to regula.

    zarabiam wystarczajaco to powod zebym na nic dobrego nie mogla liczyc ?

    > No niestety, biednemu zawsze wiatr w oczy... Skoro się musi mieszkać na
    > blokowisku, to niestety obecność sąsiada nie może przeszkadzać. To nie
    > złośliwość, sam jestem biedny i mieszkam na blokowisku właśnie. I też
    > niestety muszę tolerować różne rzeczy, jak np. trujący smród z fajek
    > sąsiada, który kopci na balkonie. Biegające dziecko przynajmniej nie
    > szkodzi ci na zdrowiu.

    Wybacz ale nadal nie rozumiesz biegajace dziecko to pikus. Mi chodzi o dziecko
    rzucajace sie na podloge. Nawet prawde mowiac nie mam pojecia jak to mozliwe ze jest
    jeszcze cale i zdrowe ale w koncu to nie moja sprawa.
    I owszem tolerowac moge wiele ale chce wyeliminowac w sumie jedno zachowanie to
    najbardziej uciazliwe.

    > Pokaż.

    Raczej daj posluchac. NIestety nie mam kabla do komorki zeby zrzucic to na kompa ale
    zawsze moge puscic Ci osobiscie.

    > Dziecko generuje huk zagłuszający telewizor? U nas taki huk generują
    > pociągi i owszem, jest to do bani. Ale żeby dziecko?

    Wybacz ale telewizor ktory gra nie jest wlkaczony tak zeby mozna bylo sluchac z
    drugiego pomieszczenia. WYobraz sobie ze ktos stuka CI w sufit bedziesz wszystko
    slyszal czy lapal poszczegolne slowa ?

    > No cóż? Sąsiad ma dziecko związać, żeby nie tupało albo nie bawiło się?

    Sprobowac choc wytlumaczyc ze sasiadom to przeszkadza i ze rzucanie sie na podloge to
    niezbyt dobry pomysl.
    Po raz kolejny Ci zaznaczam ze nie chodzi o to zeby dziecko nie generowalo zadnych
    dzwiekow tylko o sam huk.

    Dlaczego nie masz zadnego slowa na to ze sasiad nawet nie chce slyszec zadnych
    argumentow i wyznaje zasade wolnosc tomku w swoim domku a ze tobie zle to twoj
    problem ja z tym nic nie zrobie.
    Wiesz tez moge byc glosno tez moge akurat robic cos przy samym suficie tak zeby
    uprzykrzyc im zycie jest milon sposobow zeby byc upierdliwym hamskim i wrednym ale
    nie o to chodzi.