  • Data: 2012-04-16 11:40:00
    Temat: Re: zlosliwy sasiad
    Od: Basia F <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2012 11:19:39 UTC+2 użytkownik m napisał:
> [...]
    powtorze mam nagranie jak to slychac.
    wlaczone pralki muzyke i inne ale zdaje sobie sprawe ze to normalne i nie zwracam na
    to uwage.

    > Z tego wynika, że problem jest nie z dorosłym ani z dzieckiem, ani z
    > Tobą, ale z fatalną izolacją akustyczną bloku.
    >
    > Co na to poradzisz? Nic nie poradzisz - możesz tylko poczekać aż dziecko
    > dorośnie.
    >
    > I módl się żeby nie zaczęło grać np. na skrzypcach. Bo jak będzie miało
    > nie daj Boże talent - to Cię czeka kilkanaście lat piłowania uszu :).
    >
    > p. m.

    Niestety tu nie tyle chodzi o akustyke co o troche logiki i jakiegos pujscia na
    ustepstwa. Moze mozna w koncu wplynac zeby np. dziecko nie skakalo bo to bardzo
    slychac.
    Niestety wczoraj dostalo bebenek i napidalalo niezle ale do zniesienia wiec sie w
    sumie slowem nie odezwalam ile tylko skomentowalam ze chyb a w ramach uciszenia
    dostalo wlasnie bebenek a nie kolejna pileczke tym razem z olowiu :-) I znow zaznacze
    ze wszystko jest do dogrania kwestia ze "wolnosc w dokmu" dziala w dwie strony a ja
    walczylam tylko o to cholerne rzucanie sie na podloge czy co to tam bylo.
    Nie watpie ze bede musiala jakos znosic to ale jakie mam gwarancje ze jak chlopak
    dorosnie to bedzie szanowal mnie jako sasiadke i nie bedzie np puszczal super glosno
    muzyki ?