  • Data: 2012-04-18 14:35:03
    Temat: Re: zlosliwy sasiad
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Śmiejek napisał:
> [...]
    ustepstwa. Moze mozna w koncu wplynac zeby np. dziecko nie skakalo bo to bardzo
    slychac.

    > Wiesz co co by nie powiedziec zawsze masz jedno.

    Bo masz zerowe pojęcie o dzieciach. One inaczej chodzą, inaczej się
    zachowują. Nie da się mieć nieprzeszkadzającego, nieskaczącego dziecka
    bez trwałego uszkodzenia jego psychiki.

    Moje właśnie teraz biegają. Do tego łomocą bo młodsza jest na etapie
    nauki chodzenia i suwa przed sobą wszystko, co jej wpadnie w ręce.
    Starsza zaś jej zazdrości, więc zasuwa po mieszkaniu z samochodem z
    królikami. Oczywiście, mogę je sprać kilka razy, żeby czuły respekt, a
    następnie kazać siedzieć statycznie i wpatrywać się w ścianę. Ale tego
    nie zrobię. I będą łomotały, skakały, tańczyły. Bo to dzieci i tego
    wymaga ich rozwój. Nade mną też są dzieci i też łomocą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek