  • 1. Data: 2007-04-28 19:34:02
    Temat: zgłoszenie do prokuratury ?
    Od: " " <o...@g...pl>

    W związku ze zdarzeniem w dniu 26 kwietnia 2007 roku w sądzie rejonowym w
    Rudzie Śląskiej przy ulicy 1-go maja - gdzie doszło do przetępstwa osób
    mających strzec prawa wnoszę o zainteresowanie się wszsytkich mogących
    doprowadzić do wyjaśnienia tąsprawe i odsunięcia od polskiego sądownictwa osób
    które do tego przestępstwa doprowadziły.

    dodatkowo mam pytanie

    1. Zamierzam powiadomić prokuraturę o przestępstwie
    2. Zamierzam złożyć skargęw ministerstwie sprawiedliwości

    Kto powinien być w tym przypadku oskarżonym ? Przecież nie będę się sądzic z
    całym sądem rejonowym.

  • 2. Data: 2007-04-28 19:36:45
    Temat: Re: zgłoszenie do prokuratury ?
    Od: " " <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    przepraszam ale proszę odpowiadac w tym wątku :

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .soc.prawo&tid=1284080&MID=%3Cf0qadq%2412%241%40inew
    s.gazeta.pl%3E

  • 3. Data: 2007-04-28 20:33:50
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Jesli do tej pory wzbraniales sie przed okresleniem "pieniacz" w odniesieniu
    do swej osoby,to teraz juz powinienies sie z nim pogodzic.

    Daj se spokoj, bo nerwy zszargasz, kase i czas stracisz, a nic nie wskurasz.
    Myslisz, ze doczekasz chwili, gdy zobaczysz tego sedziego na lawie
    oskarzonych ?

    Cezar

  • 4. Data: 2007-04-30 09:38:10
    Od: stern <s...@n...to>

    o...@g...pl napisał(a):

    > Kto powinien być w tym przypadku oskarżonym ? Przecież nie będę się sądzic z
    > całym sądem rejonowym.

    ja bym zawiadomił o popełnieniu przestępstwa braku nadzoru przez min.
    Sprawiedliwości w związku z art. 9 ustawy o ustroju sądów powszechnych.

    BP, NMSP

    pozdr.