  • 1. Data: 2005-06-25 20:39:21
    Temat: zerwanie umowy
    Od: krzysiek <j...@o...pl>

    Witam,
    wpłaciliśmy zaliczke 1000 zł na przyjecie weselne które obdędzie się w
    październiku 2005. Czy jesli sie rozmyśliliśmy i zrezygnyjemy z tego
    lokalu (usłyszelismy niezbyt pochlebne opinie od znajomych którzy tam
    mieli wesele) możemy żądać zwrotu zaliczki? czy jest jakiś kodeks to
    regulujący. Termin jest dosyc odległy wiec nie powinni jeszcze ponieść
    żadnych kosztów z tego tytułu...
    Krzycho

  • 2. Data: 2005-06-25 20:42:57
    Temat: Re: zerwanie umowy
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > październiku 2005. Czy jesli sie rozmyśliliśmy i zrezygnyjemy z tego
    > lokalu (usłyszelismy niezbyt pochlebne opinie od znajomych którzy tam
    > mieli wesele) możemy żądać zwrotu zaliczki? czy jest jakiś kodeks to

    Mozecie. Nie ma w ogole z tym problemu. Zawsze mozna ządać zwrotu
    zaliczki.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-06-25 20:46:04
    Od: maHo <m...@p...net>

    KrzysiekPP wrote:

    > Mozecie. Nie ma w ogole z tym problemu. Zawsze mozna ządać zwrotu
    > zaliczki.

    Inna sprawa czy żądanie zostanie uwzględnione :)

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2005-06-25 20:48:34
    Od: krzysiek <j...@o...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Mozecie. Nie ma w ogole z tym problemu. Zawsze mozna ządać zwrotu
    > zaliczki.

    czy aby napewno zawsze, co jeśli ponieśli już jakieś koszty???

  • 5. Data: 2005-06-25 20:49:54
    Od: krzysiek <j...@o...pl>

    maHo napisał(a):

    > Inna sprawa czy żądanie zostanie uwzględnione :)

    i dlatego moje pyranie o jakąś podstawę prawną...

  • 6. Data: 2005-06-25 20:53:11
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > i dlatego moje pyranie o jakąś podstawę prawną...

    Pyraj sobie dalej ... :D :D :D :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-06-25 21:14:21
    Od: krzysiek <j...@o...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Pyraj sobie dalej ... :D :D :D :D

    oczywiście chodziło mi o pytanie...
    A ty sie nigdy nie mylisz????

  • 8. Data: 2005-06-25 21:15:41
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > oczywiście chodziło mi o pytanie...
    > A ty sie nigdy nie mylisz????

    No sorry ... taki juz mam urok, ze jestem zlosliwy, wredny i w ogole
    tepiciel dyslektykow i pomylkowiczow :D Zwlascza jak popije ... zwroc
    uwage ze dzis sobota :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2005-06-25 21:41:54
    Od: maHo <m...@p...net>

    krzysiek wrote:

    > i dlatego moje pyranie o jakąś podstawę prawną...

    wg. mnie zaliczki są po to żeby sobie klienci tak o, bez wyraźnego
    powodu nie rezygnowali. więc moim skromnym zdaniem zwrot lub nie,
    zaliczki to jest tylko i wyłącznie dobra wola zaliczkobiorcy.

    pozdrav

    maHo

  • 10. Data: 2005-06-25 21:43:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "krzysiek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieli wesele) możemy żądać zwrotu zaliczki? czy jest jakiś kodeks to
    > regulujący. Termin jest dosyc odległy wiec nie powinni jeszcze ponieść

    a jaka byla umowa (lub co maja w ofercie?)

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"