  • 1. Data: 2005-06-25 18:17:00
    Temat: Zwrot
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl>

    Witam.
    15 maja, czyli poltora miesiaca temu kupilem aparat cyfrowy. Niestety im
    dluzej go uzywalem, tym mniej mi sie podobal. Nie jest uszkodzony, tylko
    niektore funkcje dzialaja nie tak, jak ja bym spobie zyczyl. Czy jest
    jeszcze jakas szansa, zebym oddal go do sklepu (Vobis) i otrzymal zwrot
    gotowki? W miedzyczasie kupilem inny. O wiele lepszy (i drozszy:). Ale w
    innym sklepie.

  • 2. Data: 2005-06-25 18:31:42
    Temat: Re: Zwrot
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > jeszcze jakas szansa, zebym oddal go do sklepu (Vobis) i otrzymal zwrot
    > gotowki? W miedzyczasie kupilem inny. O wiele lepszy (i drozszy:). Ale w

    Raczej nie ma szansy. Sproboj go sprzedac ... moze na allegro albo ebay.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-06-25 20:10:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ajgor wrote:
> [...]
    > niektore funkcje dzialaja nie tak, jak ja bym spobie zyczyl. Czy jest
    > jeszcze jakas szansa, zebym oddal go do sklepu (Vobis) i otrzymal zwrot

    Oczywiście, że nie.

    To byłby szczyt idiotyzmu, jakby przy zakupach w sklepie można było bo
    miesiącach oddawać towar "bo się przestał podobać".

  • 4. Data: 2005-06-25 20:31:51
    Od: zegar <r...@r...net>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Oczywiście, że nie.
    >
    > To byłby szczyt idiotyzmu, jakby przy zakupach w sklepie można było bo
    > miesiącach oddawać towar "bo się przestał podobać".

    Znam sklep ktory przyjmie do wymiany uzyta koszule konkurencji:
    http://neimanmarcus.com/
    Wcale nie idiotyzm. Sklepowi nie oplaca sie dla paru groszy stracic na
    zawsze klienta.

  • 5. Data: 2005-06-26 04:10:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <d9k72v$buf$1@news.dialog.net.pl>, Ajgor wrote:
> [...]
    > niektore funkcje dzialaja nie tak, jak ja bym spobie zyczyl. Czy jest
    > jeszcze jakas szansa, zebym oddal go do sklepu (Vobis) i otrzymal zwrot

    Mógłbyś ewentualnie myśleć o zwrocie jeśli sprzedawca (lub producent np. w
    instrukcji) zapewniłby cię, że te funkcje działają tak, a działają
    inaczej. Jeśli to tylko twoje widzimisie, to nie masz żadnej możliwości
    poza wolą sprzedawcy.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2005-06-26 07:57:04
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości

> [...]
    > instrukcji) zapewniłby cię, że te funkcje działają tak, a działają
    > inaczej. Jeśli to tylko twoje widzimisie, to nie masz żadnej możliwości

    Niezupelnie widzimisie. Aparat reklamowany jako piekne cudo. Niby w kazdych
    warunkach robi piekne fotki, a okazuje sie, ze wystarczy troszke ciemniej
    zeby bylo, a juz nie moze zlapac ostrosci. W instrukcji pisze, zeby
    skierowac obiektyw na jasniejszy obiekt w poblizu, zablokowac ostrosc i
    robic. A co zrobic jak nie ma jasniejszych obiektow?
    Lampa w nim w ogole nie ma sensu, bo co z tego, ze rozswietla, skoro fotki
    sa zawsze nieostre? No chyba ze przypadkowo sie ustawi. Ale to jest jeden
    przypadek na sto. Teraz mam drugi (inny) aparat, ktory rzeczywiscie robi
    piekne foty w kazdych warunkach. Nawet calkiem po ciemku ostrosc zawsze
    idealna.

  • 7. Data: 2005-06-26 08:42:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Znam sklep ktory przyjmie do wymiany uzyta koszule konkurencji:
    > http://neimanmarcus.com/

    zupelnie inna sprawa

    > Wcale nie idiotyzm. Sklepowi nie oplaca sie dla paru groszy stracic na
    > zawsze klienta.

    bzdury pieprzysz, przyjmujac "zyzyte" przedmioty nie dosc ze straci
    klienta(bo zezwoli na zakup u konkurencji), pieniadze(zarobek) i sprzet (
    na wartosci).

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 8. Data: 2005-06-26 10:58:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <d9ln4j$8su$1@news.dialog.net.pl>, Ajgor wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości
    > Niezupelnie widzimisie. Aparat reklamowany jako piekne cudo. Niby w kazdych
    > warunkach robi piekne fotki, a okazuje sie, ze wystarczy troszke ciemniej

    Jeśli masz to stwierdzenie (o robieniu zdjęć w każdych warunkach) w jakiś
    sposób udokumentowane, np. jest to tekst z reklamy, to jakieś szanse masz,
    ale nie chce mi się wierzyć aby ktokolwiek powiedział to w ten sposób.

> [...]
    > sa zawsze nieostre? No chyba ze przypadkowo sie ustawi. Ale to jest jeden

    Sens pewnie ma bo doświetlać też może. Rzadko używa się lampy w zupełnej
    ciemności. W sumie to, że tani aparat nie radzi sobie z ustawieniem
    ostrości w złych warunkach oświetleniowych, to nie powód do reklamacji ale
    jeśli w jakiś sposób przyobiecano, że sobie poradzi to już jest.
    Powinieneś też pamiętać, że na zawiadomienie sprzedawcy masz 2 miesiące od
    czasu stwierdzenia niezgodności z umową.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2005-06-26 16:09:23
    Od: abd <t...@t...net>

    Przemek R... wrote:

    > zupelnie inna sprawa

    Nie zupelnie. Sklep podlega jednak prawom rynku i niezadowolonego
    klienta traci sie na zawsze. Tylko ze w Polsce Tesco wyhodowalo sobie
    poslusznych klientow.

    > bzdury pieprzysz,

    Widze ze masz konto w powaznych sklepach i odmowiono Ci zwrotu :-P

    > przyjmujac "zyzyte" przedmioty nie dosc ze straci
    > klienta(bo zezwoli na zakup u konkurencji), pieniadze(zarobek) i sprzet (
    > na wartosci).

    Tak mowisz? No to zobaczmy.

    Klasyczna koszula firmy Burberry do garnituru meskiego (kobiece rzeczy
    sa zbyt zroznicowane zeby porownywac) w NM kosztuje $170. TA SAMA
    koszula w http://www.syms.com/ kosztuje juz tylko $30. W NM masz
    fontanny na kazdym pietrze, w S nie. W tej roznicy jest ukryty SERWIS.
    Jezeli ktos ma spotkanie w Tokyo we wtorek rano, i w ten sam wtorek rano
    nastepne spotkanie w Los Angeles (tak, jest to mozliwe) to nie
    interesuje go taka drobnostka i placi wiecej za serwis. I takiego
    klienta nie wolno stracic. Ale pewnie te rzeczy sa zbyt trudne do
    zrozumienia z Pcimiu.

    Oba te sklepy przyjma uzyta rzecz od klienta (DLUGO PO TERMINIE ZAKUPU)
    i zwroca pieniadze, i w najgorszym wypadku zaksieguja kredyt na nastepny
    zakup.

    Zaopatrujesz sie w zlych sklepach :-P

  • 10. Data: 2005-06-27 20:56:45
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl>

> [...]
    > Powinieneś też pamiętać, że na zawiadomienie sprzedawcy masz 2 miesiące od
    > czasu stwierdzenia niezgodności z umową.

    Sprawa juz i tak nieaktualna :) Aparat sprzedany.