  • 11. Data: 2008-09-12 16:24:12
    Temat: Re: zaświadczenie o niekaralności dla nauczyciela
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gadid4$hsu$1@nemesis.news.neostrada.pl Michał
    <m...@o...pl> pisze:

    > Prawda. Wykonuję ten zawód ponieważ potrafię, chcę i lubię.
    Nie martw się, to wszystko ci przejdzie. ;)))

    > Tylko mi przykro, że muszę do pracy dopłacać.
    Nie dopłacasz do pracy. To zaświadczenie musisz przedstawić _zanim_ będziesz
    pracował.
    Potraktuj to jako inwestycję w możliwość uzyskania tej skądinąd ciężkiej i
    haniebnie nisko płatnej pracy.

    > Pozwolę sobie zadać pytanie: jak
    > się to ma do zasady domniemania niewinności?
    Nijak. W ogóle brak związku.

    > Naprawdę jest konieczne co
    > pół roku udowadnianie niekaralności?
    Czemu co pół roku? Przy zatrudnianiu się i to wszystko.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-09-12 18:07:30
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Nie martw się, to wszystko ci przejdzie. ;)))

    Mam nadzieję, że będzie wówczas lepiej :)))

    > Czemu co pół roku? Przy zatrudnianiu się i to wszystko.

    Rzeczywiście, nie doczytałem.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 13. Data: 2008-09-12 18:08:43
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Michał wrote:

    | Prawda. Wykonuję ten zawód ponieważ potrafię, chcę i lubię. Tylko mi
    | przykro, że muszę do pracy dopłacać. Pozwolę sobie zadać pytanie: jak
    | się to ma do zasady domniemania niewinności? Naprawdę jest konieczne
    | co pół roku udowadnianie niekaralności?

    nie jest, jesli pracujesz szkole publicznej

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 14. Data: 2008-09-12 20:29:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gaebjf$ogn$1@nemesis.news.neostrada.pl Michał
    <m...@o...pl> pisze:

    > Mam nadzieję, że będzie wówczas lepiej :)))
    Komu?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-09-12 20:45:54
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Komu?

    Wszystkim. By żyło się lepiej :D:D

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 16. Data: 2008-09-12 20:48:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gaeksd$7ll$1@nemesis.news.neostrada.pl Michał
    <m...@o...pl> pisze:

    > Wszystkim. By żyło się lepiej :D:D
    No to działaj.
    Ciężko się doczekać. ;)

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2008-09-16 08:02:28
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Do kompletu nierefundowanych badań lekarskich 3x50zł (szkoła refunduje
    > tylko lekarza z medycyny pracy: 30zł) potrzebuję zaświadczenia o
    > niekaralności (50zł) - gdzie się trzeba udać po takie zaświadczenie i
    > jakie dokumenty przedstawić? Ciekawostka: wypłata za wrzesień: 340 zł.

    żona zaświadczenie odbierała z sądu.