  • 1. Data: 2008-09-12 08:31:35
    Temat: Jak to ORANGE olewa ustawę o ochronie danych osobowych i nie tylko.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Napisałem do mojego ukochanego operatora prośbę. W skrócie:

    Otrzymałem od was wezwanie do zapłaty, to, że nie zapłaciłem za
    fakturę zaległą i bieżącą to się zgadza. Zapłacę pod warunkiem
    respektowania przez was praw, które daje mi ustawa:

    Mam umowę na czas nieokreślony, co jakiś czas dzwoni do mnie
    ktoś przedstawiając się jako pracownik ORANGE i składa mi
    propozycję przedłużenia umowy na 2 lata w zamian, za telefon,
    który jest o 2 klasy gorszy od aktualnie używanego przeze mnie.
    Pomimo wielokrotnego werbalizowania, że nie życzę sobie takich
    telefonów, że nie życzę sobie przetwarzania moich danych
    osobowych w celach marketingowych i nie życzę sobie od was
    żadnych reklam, w szczególności reklam waszej oferty nie
    odniosło to żadnych skutków. Dlatego żądam byście wystawili mi
    oświadczenie na piśmie, że nikt nigdy więcej z *pro* pozycją do
    mnie nie zadzwoni. W momencie uzyskania zapewnienia, że nie
    będziecie do mnie wydzwaniać z ofertami handlowymi zapłacę faktury.

    No i przyszła odpowiedź listem poleconym od mega specjalisty
    Marcina Baranowskiego. W skrócie odpowiedź brzmiała : w związku
    z niedopracowanym systemem komputerowym, i mnogością zleceń do
    firm telemarketingowych nie możemy zapewnić, że nikt do pana nie
    zadzwoni, po prostu nad tym nie panujemy.

    Co im zrobić ? Bo skargę do giodo to pewnie złożę, ale
    podejrzewam, że nic mi ona nie da.

    Pismo orange: http://www.rafalgil.pl/orange.pdf

    Jeszcze żeby debile dzwonili w normalnych porach - ale te głupki
    mnie zazwyczaj nachodzą jak śpię ;/
    6008

  • 2. Data: 2008-09-12 08:42:26
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 10:31:35 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > Jeszcze żeby debile dzwonili w normalnych porach - ale te głupki mnie
    > zazwyczaj nachodzą jak śpię ;/

    Ucinasz sobie drzemkę po obiedzie? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-09-12 12:24:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik *"Rafał \"SP\" Gil"* napisał(a):

    [...]

    Nie jesteś sam. Mnie dręczą tak co ok. miesiąc. Ostatnio jak zadzwoniła do
    mnie jakaś konsultantka i chciała mi nastręczyć telefon to jej przerwałem
    upewniłem się że rozmowa jest nagrywana, o jej danych personalnych i
    grzecznie powiedziałem co myślę o ich propozycjach i poinformowałem, że
    kolejne takie telefony skończą się rozwiązaniem z nimi umowy. Ale dam im
    szansę, przy nastepmym telefonie zdejmę krawat i nawrzucam im od chuji i
    kurew. Jak nie można grzecznie, to może po chamsku będzie jakiś efekt, a z
    doświadczenia wiem, że to może być skuteczne. Szczęśliwie nr można przenosić
    między operatorami i bez żalu z nimi się rozstanę jak będzie to zatrudne dla
    nich żeby do mnie nie dzwonić.

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2008-09-12 15:19:29
    Od: ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

    Big Jack pisze:

    Szczęśliwie nr można przenosić między operatorami i bez żalu
    > z nimi się rozstanę jak będzie to zatrudne dla nich żeby do mnie nie
    > dzwonić.

    byle byś nie wdepnął w większe łajno

    Ja mam podobną sytuację w plusie, rok temu po kilku bluzgach, przestali
    mi przysyłać SMSy z super okazjami, za kare pozbawili śmiesznej gazetki
    i jakiś czas był spokój.
    Ale podczas igrzysk znów się zaczęło:
    zagraj - a wygrasz
    wyślij SMS to cię ozłocimy
    złóż stałe polecenie zapłaty to dostaniesz jednorazowo 50 minut do
    wykorzystania, półgłówki nawet nie sprawdzają że mam niewykorzystane
    kilka godzin.
    Żenada - mają klientów za idiotów

    Artur

  • 5. Data: 2008-09-12 19:48:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-12 10:31 Rafał "SP" Gil napisał/a:
> [...]
    > fakturę zaległą i bieżącą to się zgadza. Zapłacę pod warunkiem
    > respektowania przez was praw, które daje mi ustawa:

    Zapłać za fraktury i dopiero potem się procesuj, bo Ci odsetki narosną.

    --
    animka

  • 6. Data: 2008-09-12 20:28:46
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

> [...]
    > systemem komputerowym, i mnogością zleceń do firm telemarketingowych nie
    > możemy zapewnić, że nikt do pana nie zadzwoni, po prostu nad tym nie

    to nic nie da...
    znam system i wiem ze do danych osobowych maja dostep WSZYSCY pracownicy
    orange. i ci pracujacy bezposrednio w centertelu jak i ci pracujacy w
    dealerów.
    O ile w centku niektorzy sa jeszcze rozgarnieci i czytaja komentarze
    zostawione przez swoich kolegow, o tyle ci od agentow maja to w nosie.
    Dostaja prikaz zeby dzwonic wedlug listy ( na takowej sie znajdujesz, bo nie
    ma rurbryki " nie chce") i musza wykonac polecenie szefa. jak nie wykonaja
    po premi... a szefa gowno obchodzi ze ty sobie nie zyczysz...
    zycie...

    E.

  • 7. Data: 2008-09-12 21:10:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 22:28:46 +0200, Easy napisał(a):

    > O ile w centku niektorzy sa jeszcze rozgarnieci i czytaja komentarze
    > zostawione przez swoich kolegow, o tyle ci od agentow maja to w nosie.

    A to dilerzy też dilują we wciskaniu klientom nowych telefonów? No to
    imho lekka granda...

  • 8. Data: 2008-09-13 14:36:31
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 21:10:05 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > A to dilerzy też dilują we wciskaniu klientom nowych telefonów? No to
    > imho lekka granda...

    Tak.
    U mnie załącznik na czas określony skończył się chyba ze 2 lata temu i nie
    korzystam z PROPOZYCJI mimo iż dzwonią średnio 2 razy na kwartał. Zawsze
    odsyłam konsultanta aby zadzwonił za 2 tygodnie.

    Czasem jednak na firmowy telefon dzwonią "indywidualni konsultanci" z
    jakiegoś salonu, których numery wyświetlają się. Numery te można rozpoznać
    [w tym momencie nie jestem w stanie powiedzieć jak, ale na
    pl.misc.telefonia.gsm powiedzą]

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria Bombardier http://tiny.pl/85vd

  • 9. Data: 2008-09-15 08:05:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Animka pisze:

    > Zapłać za fraktury i dopiero potem się procesuj, bo Ci odsetki narosną.

    Zmądrzałem, i posłuchałem rady.

    Zleciłem 160 przelewów po 50 groszy celem opłacenia faktury.

    Coś mam wrażenie, że ktoś tu nie zrobił interesu życia ;)
    6008

  • 10. Data: 2008-09-15 08:06:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Coś mam wrażenie, że ktoś tu nie zrobił interesu życia ;)

    P.S. Ja mam przelewy za free. Zlecenie tych przelewów zabrało mi
    tyle samo co opłacenie jednorazowe. Niestety, nie mam tyle
    pieniążków na koncie by zapłacić jednorazowo.

    6008