  • 1. Data: 2008-09-12 08:01:07
    Temat: zaświadczenie o niekaralności dla nauczyciela
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Do kompletu nierefundowanych badań lekarskich 3x50zł (szkoła refunduje tylko
    lekarza z medycyny pracy: 30zł) potrzebuję zaświadczenia o niekaralności
    (50zł) - gdzie się trzeba udać po takie zaświadczenie i jakie dokumenty
    przedstawić? Ciekawostka: wypłata za wrzesień: 340 zł.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2008-09-12 08:10:22
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    zaswiadczenie o niekaralnosci załatwisz w sądzie od reki, z dowodem
    osobistym, wypełnisz druk , zapłacisz za opłate skarbową i za 5 min masz
    pieczątke zaś karany lub nie

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-09-12 08:14:04
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > zaswiadczenie o niekaralnosci załatwisz w sądzie od reki, z dowodem
    > osobistym, wypełnisz druk , zapłacisz za opłate skarbową i za 5 min masz
    > pieczątke zaś karany lub nie

    Dziękuję. Czy to może być Sąd Rejonowy w miejscu zamieszkania?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2008-09-12 08:18:38
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    mysle ze tak, ale najlepiej zadzwon czy wydają w nim czy przypadkiem nie w
    wojewódzkim, ale powinni wydac

  • 5. Data: 2008-09-12 08:20:46
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > mysle ze tak, ale najlepiej zadzwon czy wydają w nim czy przypadkiem nie w
    > wojewódzkim, ale powinni wydac

    THX, formularz wypełnić taki: http://www.ms.gov.pl/krk/form_krk_osoba.pdf?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 6. Data: 2008-09-12 08:43:00
    Od: gizmacz <g...@w...pl>

    Michał wrote:
    > Ciekawostka: wypłata za wrzesień: 340 zł.

    Ale też nikt Cię nie zmusza do bycia nauczycielem, prawda?

    g.

  • 7. Data: 2008-09-12 08:46:32
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    chyba to bedzie to, jak ja potrzebowałem taki druk 6 lat temu to był inny, w
    sądzie dostaniesz napewno odpowiedni

  • 8. Data: 2008-09-12 08:46:43
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niekaralności (50zł) - gdzie się trzeba udać po takie zaświadczenie i
    > jakie dokumenty przedstawić? Ciekawostka: wypłata za wrzesień: 340 zł.

    Możesz to załatwić tylko w Sądzie, który ma punkt informacyjny Krajowego
    Rejestru Karnego i kosztuje to 50,00 zł .

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-09-12 09:03:29
    Od: gizmacz <g...@w...pl>

    mecenas wrote:
    > Możesz to załatwić tylko w Sądzie, który ma punkt informacyjny Krajowego
    > Rejestru Karnego i kosztuje to 50,00 zł .

    http://www.ms.gov.pl/krk/punkty_krk.rtf

    g.

  • 10. Data: 2008-09-12 10:57:27
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Ale też nikt Cię nie zmusza do bycia nauczycielem, prawda?

    Prawda. Wykonuję ten zawód ponieważ potrafię, chcę i lubię. Tylko mi
    przykro, że muszę do pracy dopłacać. Pozwolę sobie zadać pytanie: jak się to
    ma do zasady domniemania niewinności? Naprawdę jest konieczne co pół roku
    udowadnianie niekaralności?

    Pozdrawiam,
    Michał