  • 1. Data: 2004-12-13 07:58:20
    Temat: zaświadczenie o nie karalności
    Od: Seba Pamowicz <s...@a...org>

    Witam.
    Mam pytanie odnośnie zaświadczenia o niekaralnośći. Jeżeli ktoś był
    karany np. dostał wyrok w zawiasach 1,5 roku na 4 lata a było to ponad
    12 lat temu to jak wygląda sprawa uzyskania zaświadcznie o nie
    karlaności ? Czy ktoś taki może ubiegać się o takie zaświadcznie ?

  • 2. Data: 2004-12-13 08:07:14
    Temat: Re: zaświadczenie o nie karalności
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Seba Pamowicz napisał(a):
> [...]
    > 12 lat temu to jak wygląda sprawa uzyskania zaświadcznie o nie
    > karlaności ? Czy ktoś taki może ubiegać się o takie zaświadcznie ?

    W rejestrze czyściutko.

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 3. Data: 2004-12-13 08:10:53
    Od: Seba Pamowicz <s...@a...org>

    W artykule <cpjiji$44o$1@mamut.aster.pl> seb napisał(a):

    > W rejestrze czyściutko.

    Czyli może wystąpić z wnioskiem do Sądu Okręgowego czy musi pisać do KRK
    w Warszawie i przyślą mu to pocztą ?
    Bo jak by nie było akta tej osoby i wzmianka, że był karany będą w Sądzie
    Okręgowym.

  • 4. Data: 2004-12-13 08:32:30
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Seba Pamowicz wrote:
    > Czyli może wystąpić z wnioskiem do Sądu Okręgowego czy musi pisać do KRK
    > w Warszawie i przyślą mu to pocztą ?

    poszukaj informacji na www.ms.gov.pl

    KG

  • 5. Data: 2004-12-13 09:44:34
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Seba Pamowicz napisał(a):

> [...]
    > w Warszawie i przyślą mu to pocztą ?
    > Bo jak by nie było akta tej osoby i wzmianka, że był karany będą w Sądzie

    Skazanie uległo zatarciu i w rejestrze nic nie ma, a dane sa podawane
    według stanu w rejestrze.
    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 6. Data: 2004-12-13 16:53:19
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Seba Pamowicz"

> [...]
    > w Warszawie i przyślą mu to pocztą ?
    > Bo jak by nie było akta tej osoby i wzmianka, że był karany będą w Sądzie

    Wniosek o wydanie zaświadczenia należy złożyć w Sądzie Okręgowym w sekcji
    KRK, ale wyrok był zacierany, zaświadczenie nie wydadzą od ręki, przyjdzie
    pocztą z adnotacją, iż :nie figuruje".
    Jeśli to było 12 lat temu to w Sądzie Okręgowym nawet nie powinno juz być
    akt, bo tej kategorii po 10 latach idą na przemiał.

    Pzdr.

    Marek